OSLO

I dag skal jeg og Ida til Oslo en liten tur. Jeg skal endelig få fikset øyenbrynene mine, og denne gangen skal jeg få gjort det hos Hendrixhair som er så utrolig flinke! Susy er den som skal ta seg av mine bryn, så jeg er heldigvis i trygge hender. Jeg har aldri latt noen fikse øyenbrynene mine, etter søsteren min nappet de syltynne for mange år siden. Jeg må si at jeg har en god grunn til å ikke ha latt noen røre dem etter søsteren min gjorde det, haha. Verste brynene jeg noensinne har hatt, uff… Etter jeg har fikset brynene, kommer vi sikkert til å titte litt i Oslo før vi drar hjemover. Håper jeg finner noe fint, jeg har nemlig tittet på noe i en lang stund nå. Men jeg er veldig usikker på om de har det i Oslo, så jeg får sjekke det ut! Spennende blir denne dagen uansett ♥

I dag har prisfestdagene startet på Urban Moss. Vi har masse varer til lave priser. Fra og med i dag, kan du finne masse varer opptil -70%, du kan få kjøpe 2 par sko for 500 kroner, få deg jeans til -50% og utvalgte vinterjakker til 499 kroner!! Om du ikke har kjøpt julegaver enda, så er det lurt å ta seg turen innom i løpet av uka! Masse gode varer på tilbud. I dag er det også åpent til klokken 22:00. Håper vi ses!

HUSK: I dag er siste muligheten for å melde seg på Junkyard konkurransen på bloggen min, hvor du kan vinne gavekort på 1500 kroner. Trykk her for å melde deg på! 


Her er det forresten null sminke på brynene. Det skal bli så godt å få orden på dem!

Hva er planene dine for i dag & har du noen gang fått brynene dine fikset?♥ 

17 kommentarer

Siste innlegg