99 PROBLEMS

Min kjærlighet for alt for store t-skjorter kom litt tilbake da jeg fant denne godbiten på Junkyard fra merket XX-XY. Minste størrelsen de hadde var denne i xsmall, men siden dette var herrestørrelse så regnet jeg med at den var litt stor. Denne er sykt kul til å style opp med skinny jeans og noen herlige sneakers til. Jeg skulle gjerne vist dere dette i dag, men det var faktisk så ufattelig kaldt ute at jeg bare klarte å ta noen få bilder. Alle ble så utenfor ok, at det kun ble disse bildene å vise dere i dag, Men t-skjorten, den digger jeg. Dette kommer til å bli den nye kose t-skjorten min – som om jeg ikke har nok av det fra før av men, ops.

I dag har jeg jobbet veldig mye med bloggen, alt fra sponsing til diverse avtaler osv. Det er deilig å endelig ha det meste i boks nå! Hvert fall det viktigste har blitt prioritert, så skal jeg fortsette med resten i kveld. Det er som om 10 kg er borte fra skuldrene mine allerede, og den følelsen er fantastisk! Jeg har også fått ordnet i stand en ganske fet konkurranse her på bloggen om litt, hvor premien er ganske syk. Så dette bør dere følge med på! Skulle gjerne delt hva det er med dere, men den overraskelsen er faktisk verdt ventingen. DET kan jeg fortelle dere ♥


T-skjorten finner du her. (Sponset)
 
Likte du t-skjorten & hva ville du stylet opp denne t-skjorten til?

11 kommentarer
    1. Så stilig! Hadde nok holdt det enkelt med noen svarte skinny jeans og svarte nike air max sko, er så fryktelig glad i svart, hehe 🙂

    2. Så fint! Håper du kan bli litt mer ivrig på bloggfronten som du en gang var! Elsker bloggen din og har blitt inspirert av deg helt siden du gikk med DC og WESC! Haha, altså en god stund <3
      Og jeg håper alt er bra med deg.. Håper du kommer sterkere tilbake ..<3

    3. Christopher-tskjortene er dritkule, og liker den der ^ best! Jeg synes egentlig en del passer til den, men siden den er såpass oversized ville jeg bare tatt på en svart tights med brune/oransje/gule knasje vans 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg