MOVIENIGHT

I dag skulle jeg egentlig være sykt flink til å ha fine bloggbilder av meg selv til bloggen, men i dag var ikke den dagen gitt. I dag var det tid for å se filmer, slappe av, kose seg i sengen og spise gulrotkake, og ikke minst popcorn. Jeg er allerede godt i gang med denne kvelden, og har nettopp vært nede for å poppe litt mer popcorn som jeg skal kose meg videre med i kveld. Jeg har til og med tent lys, for å lage litt romantisk stemning for en. LOVE IT!

Så, hvor har jeg alltid sett filmer hen? Netflix. Men nå vil jeg faktisk komme med en annen anbefaling til dere som er helt gratis. Etter jeg fikk meg den nye pcen min, lastet jeg ned et program som heter Popcorn Time. Her ligger alle de nyeste filmene allerede ute (og så klart gamle filmer, helt siden 1936 med Charlie Chaplin) – bare så dere visste det. Hvis ikke en av de nye filmene du vil se allerede ligger ute, er de nok rett rundt hjørnet skal jeg love deg. De har bedre utvalg her av nye filmer, enn det de har på Netflix synes jeg. Der tar det litt lenger tid, mens her popper det opp med nye filmer nesten hver eneste dag. Glede i hverdagen det si♥


 


Prikken over i’en detta her skal jeg si dere.

Har du noen filmer du vil anbefale meg om å se?♥

16 kommentarer
    1. Lastet ned Popcorn time i forrige uke, og har sett film og serie hver eneste dag siden, hehe. Er jo SÅ bra utvalg!
      Ha en koselig kveld <3

    2. Jeg har omtrent kuttet ut Netflix siden det er så lite av det nye der, men får vel sjekke ut Popcorn Time! Takk for anbefaling 😀 Dessverre har jeg for øyeblikket ingen gode filmer å anbefale, utenom Charlie og Sjokoladefabrikken, haha… Ha en superkoselig kveld!

    3. Lastet det ned nå, å så bra utvalg! wow
      Men jeg har ikke fått sett noe enda for det står bare “connecting” veldig lenge og det er ikke pga nettverket mitt for det funker veldig bra og har ikke dårlig nett så lurer på om det er normalt å skulle vente så lenge?

    4. Tusen takk for tips! Forresten, kunne du skrevet et innlegg om deg og Didrik? Forstår om det er personlig, men sliter med kjærlighetssorg selv og skulle så gjerne fått noen “råd” om det her..

    5. Jeg har problemer med å se tv serier på popcorn time med dansk undertekst. Det står bare “Waiting for subtitles” hele tiden og den går ikke videre. Vet du hvordan man fikser problemet? Vil ha med tekst.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg