ANTREKK 311014

I dag åpnet jeg på Urban, noe som jeg gjør hver eneste fredag. Siden vi hadde prisfest-dager, har det vært mye å gjøre i butikken. Og i dag stod det igjen kun å pakke opp nye varer og rydde litt generelt i butikken. Føler meg nesten gal som sier dette, men jeg elsker å rydde i butikken egentlig. Sånn er jeg hjemme også. Plutselig får jeg et kick av at jeg må rydde, og da er jeg ikke ferdig med å rydde før faktisk alt er ryddig og på plass. Sånn var jeg ikke før skal jeg si dere. Før var det slik at jeg likte helst å ha alle klærne mine på gulvet, så jeg kunne se dem ordentlig godt. Mens nå, nå får jeg nesten hetta av å se ting liggende på gulvet. Tror jeg har fått det fra min far. Vi skylder på han vi!

Ellers gir jeg meg selv en klapp på skulderen som tok antrekksbilder på 5 minutter ute i regnet. Jeg hater regn, så derfor gir jeg meg selv litt skryt der. Første og siste gangen, satser vi på. Antrekket jeg har på meg i dag er så behagelig som det bare går an. Jeg hadde allerede dette antrekket i hodet, så raskt jeg fikk tak i mine Nike Air Force sko som jeg fikk sponset fra Junkyard. Joggebukse på jobb???? HEAVEN ON EARTH! Det går an å få joggebukse til å se bra ut på, så lenge du faktisk styler det opp riktig. Jeg valgte å gå for mange av de samme fargene, men å bare spice det litt opp med tilbehør som min nye Larsson&jennings klokke som er sponset, gullringer og noen enkle sunnies. Det kan fort bli slaskete med en joggebukse, men styler du det opp riktig – blir det riktig♥


 


Genser & skjorte fra GinaTricot // Joggebukse fra Urban // Nike Air Force fra Junkyard // Lommebok fra River Island // Solbriller fra Quay // Klokke fra Larsson&jennings // Ringer fra H&M

Hva synes du?♥

22 kommentarer

Siste innlegg