SØNDAG BETYR HARRYTUR

I går etter steningen, ble det dessverre ikke noe La Gondola på oss siden det selvfølgelig var stengt den ene dagen vi skulle ut å spise. Snakk om flaks! I steden dro jeg til Nadine og ble der med Ida og Julie. Hvem hadde vel trodd at vi endte opp med å spille Mario? Ikke vi. Men fy så lenge siden jeg har spilt, og så gøy det var å spille igjen. Ble jo som et lite barn igjen, for noen minutter og det måtte nytes. Alle fire storkoste seg med Mario på tven og rattet i hånden, på en lørdagskveld. Senere ble vi alle rastløse etter å komme oss ut av huset, så da tok vi like gjerne en liten kjøretur før det ble natta på oss alle.

Jeg tuller ikke når jeg forteller dere at jeg lå i sengen til 13:00 i dag, og jeg elsket det. Jeg sov ikke så lenge, men bare det å ikke ha en dritt å gjøre i dag var en herlig følelse. Men det ble brått noe å gjøre på denne kjedelige søndagen, da Ida lurte på om jeg ville være med til Sverige. Jeg sa ja med en gang, godteskålen min begynner å bli veldig tom så den måtte fylles opp igjen. Med hånden på hjertet, den er alt for full nå. Men det som er litt greit med meg er at når jeg først handler mye godteri, er det ikke noe jeg spiser opp med en gang. Jeg kan plutselig ikke ville ha godteri på noen dager, og da blir ingenting spist før jeg får godtekick – og da vettu, da har jeg masse♥

Ha en super fin søndagskveld!

 Hva har du gjort i dag?♥

6 kommentarer
    1. Høres ut som du har hatt en fin helg, da 🙂 Og det var vel supergodt å sove lenge – jeg gjorde det selv, ettersom jeg ikke hadde planer i dag. Har kun instagrammet bilde fra Canada (viccarolinee) og sett filmer. Godsøndag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg