SPREK TIRSDAG

Oh yes da, dette har vært en ganske så sprek tirsdag på meg. Dagen startet med at alarmen på iphonen gikk av 09:00, men jeg stod ikke opp av sengen før 09:08. Sykt badass, er jeg ikke? Jeg skulle nemlig være med Ida på EU-kontroll med bilen sin, 10:00. Så da spurte hun meg søtt om jeg bare ville være med for å ha litt ekstra selskap mens hun skulle vente. Kunne jo ikke si nei til det. Dessverre ble bilen ikke godkjent siden den er såpass gammel osv, og vi måtte da finne en måte på å komme oss hjem. De som jobbet der var så snille som kjørte oss hjem, så da kom vi oss hjem til slutt. Er det en ting både jeg og Ida fant ut av, er faktisk hvor avhengig man blir av en bil. Men at man ikke innser det før man ikke har bil lenger. Eller på noen dager i hvert fall!

Da jeg kom hjem etter EU-kontrollen, lagde jeg god frokost med kjæresten min – ja, vi er fortsatt sammen. Jeg har bare ikke rett og slett giddet å skrive om det på bloggen. Hører man sammen, så finner man alltid tilbake til hverandre. Enkelt og greit! Etter jeg hadde spist og slappet av litt hjemme, samt blogget, ville jeg plutselig trene. Altså hæ? Jeg VILLE trene? Et mirakel har skjedd, og det har skjedd 2 ganger denne uken. Jeg er stolt av meg selv som har trent både i går og i dag. Begynner å gå fremover her, så nå gjelder det bare å holde motivasjonen oppe. Jeg og Ida fikk faktisk begge ny rekord i knebøy i dag, så dette motiverte oss veldig.

 Hvordan har din dag vært?♥

18 kommentarer
    1. Så koselig at du har blitt sammen med Didrik igjen!:):) Hvor lenge har dere egentlig vært sammen alt i alt?
      Elsker bloggen din, har lest den lenge! Keep up the good work

    2. man kan jo kjøre bilen hjem igjen? det har jeg gjort flere ganger med min, måtte inn tre ganger før den ble godkjent! 😮 så lenge ikke fristen er gått ut da, så skulle man tro at dere kunne kjørt hjem igjen.. hmm, jaja!
      leser bloggen din fast hver dag! er dessverre veldig dårlig på å kommentere 🙁 veldig koselig at du og didrik har funnet tilbake til hverandre! lykke til videre 😀

    3. Lene: Kommer an på hvilke feil den har. Om bilen er tilsynelatende trafikkfarlig (3’er feil) får du ikke kjøre den.

    4. Kjenner at jeg blir ordentlig glad på dine vegne av at dere fortsatt er sammen!
      Du virker som en helt herlig jente og jeg ønsker deg alt godt videre Madeleine! <3

    5. GUUUUD!!! Du aner ikke hvor glad jeg ble for å høre at dere er sammen Igjen!❤️❤️❤️ ønsker dere begge alt vel

    6. hvilken modell har du i svea jakken? smith ellernoe? 🙂 er din fra junkyard? tenker å kjøpe derifra selv i small om de har den inne

    7. kan jo ikke si dere har vært sammen i 3 år når dere har hatt en pause? dere kan si det er 3 år med pause,men ikke i 3 hele år.. :p just sayin’

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg