EYEBROW MAKEUP – STEP BY STEP

Siden jeg var hos BrowRehab, så har jeg måttet lære meg å tegne på brynene mine med gelè i steden for øyenbrynspenn fra H&M. For meg, var det helt jævlig i starten. Jeg ga opp hundre ganger, og den siste gangen bare lot jeg det se stygt ut fordi jeg ikke tenkte at jeg klarte bedre. Men damer og herrer, øvelse gjør mester! Jeg har endelig begynt å få det til, etter å tidligere ha brukt nærmere 40 minutter på bare bryna. Nå brukte jeg kun 15 minutter MENS jeg tok bilder steg for steg. Siden noen av dere var veldig interesserte i å se hvordan jeg tegner på brynene mine nå, tenkte jeg hvorfor ikke? Interesserer det dere, interesserer det meg. Forsett gjerne å tipse meg om slike ting, som dere ønsker at jeg enten skal vise frem eller vise dere. Det er bare gøy at dere kommer med ideèr ♥


Denne gelèn er fra BrowRehab og er i fargen Julia. 

♥ Step 1. Før du begynner å tegne på brynene dine, tørk alltid bort litt av gelèn på for eksempel dopapir som jeg gjør. Siden jeg har litt lyse øyenbryn forhold til denne fargen, er det litt viktig at det ikke blir for mye. Deretter kan du begynne å påføre gelèn forsiktig under øyenbrynet ditt midt på. Start i midten, og dra penselen ut til enden av øyenbrynet ditt.

♥ Step 2. Nå som du er ferdig med å fylle midten av øyenbrynet og ut mot kanten, skal du nå fylle resten av øyenbrynet innover. Gjerne dytt penselen litt oppover for å fylle foran på øyenbrynet og pass på å gre øyenbrynene regelmessig mens du påfører gelèn.

♥ Step 3. Du har nå fylt alt under øyenbrynet, og skal nå gå over til å forme brynene ved å dra penselen over kanten på øyenbrynet for å få mest naturlig look. Dette vil få frem formen på øyenbrynene dine, så pass på å ikke ha for mye gelè på kosten. Da blir det alt for hardt. Husk å fyll litt farge med gelèn inne i øyenbrynene, så drar du fargen ut med børsten.

Resultat:

Så gjorde jeg ferdig sminken på øynene mine, som kun består av dipliner og mascara:

Adidas t-skjorten er fra Junkyard. (Sponset)


Jeg har også et annet eyebrow-kit for øyenbrynene mine, som er fra Bangerhead.no (Sponset via Instagram). Dette gir litt mer highlight rundt dem, og hvis dere vil, viser jeg dere gjerne hvordan resultatet blir med denne senere.

Hva synes dere?♥

41 kommentarer
    1. karen marie: Vet du hva? Jeg sliter faktisk litt selv med akkurat dette. Men hva med en fin genser fra Urban/ Cubus eller eventuelt en kosebukse? Jeg ser aldri faren min i avslappende bukser, kun jeans. Så det bør nok være deilig å ha noen koseklær for menn også! Hører han mye på musikk, kjøp en cd til han. Overrask han med favorittkaken hans + en liten gave. Det blir fedre alltid glade for 🙂

    2. Kan jeg få kjøpt den gelè’en på nettet? Kan du legge ut en link, det hadde vært herlig! 🙂
      Så fin du ble, veldig vakker!

    3. Åå, det ble utrolig fint! Er så glad for at du har funnet et god måte(og raskere) å gjøre brynene dine på! Selv bruker jeg litt for lang tid på dem..Men jaja, øvelse gjør mester som du sier! Fikk veldig lyst til å prøve ut geleen nå vertfall! :))<33

    4. Heei! Ååh, fine bryn du har! Men jeg må bare få påpeke en ting; dropp den “firkantede” starten på brynene dine, der ble det plutselig veldig tydelig at de er “malt” på.. men som det er sagt så skulle jeg ønske jeg hadde dine bryn! Sliter med å la mine bryn vokse ut da jeg har nappet dem ihjel da jeg var yngre:((

    5. Wow, Du har så fine bryn! Hvilken sminke bruker du i fjeset? Sliter med å finne de rette produktene. Men du er bare nydelig!

    6. du er altså så nydelig!
      jeg bare lurer på hvordan størrelse du har i adidas t-skjorta? Og er den i herremodell?😄❤️

    7. Wow! Du er utrolig vakker og selv sliter jeg med brynene mine. Derfor har jeg gjennom årene prøvd forskjellige metoder. Om jeg gjør det annerledes er jeg usikker på, men jeg får finest resultat av hjemmestell og H&M-penn. Jeg har derimot ikke prøvd det merket du bruker. Personlig ville jeg fyllt inn litt mer så det ikke hadde sett så “gjennomsiktig” ut for å skape en mer fyldig look. Men smaken er som baken – den er delt! Men det er vel bare metoden du bruker som gjør det litt gjennomsiktig? For hvis det går an å fylle inn mer så har jeg mer enn gjerne lyst til å teste dette produktet.
      Elsker bloggen og klærne dine! Er fast leser og gleder meg til kommende innlegg!

    8. Før bildene var absolutt finest. Trenger ikke tegne de når dine naturlige er så flotte. Og de tegnede ser veldig unaturlige ut ☺️

    9. Hvis du syns det er vanskelig med liquid farge, så anbefaler jeg Billion Dollar Brows sin brynskygge på det aller sterkeste! Syns ofte både øyebryns-penn og flytende farge blir litt for intenst og ser fort fake og påtegnet ut. Krever så innmari lang tid på badet for å få det perfekt og ikke få det for hardt. Du har jo kjempefine bryn fra før, så du er heldig! BDB redder alltid dagen min og jeg bruker kanskje maks ett minutt på brynene nå 🙂
      http://www.feelunique.com/p/Billion-Dollar-Brows-Brow-Powder-2g

    10. Kristine: Åh, så hyggelig av deg å legge igjen denne kommentaren på bloggen. Det setter jeg veldig stor pris på. Mange takk for tips til hvilken jeg kan kjøpe til neste gang! Det skal jeg huske på 🙂

    11. Brynene dine er mye penere uten sminke! Du har jo helt perfekte øyenbryn trenger absolutt ikke å sminke de 🙂

    12. Personlig synes jeg det ser helt rart ut når du har sminket det slik og du har så utrolig fine bryn fra naturens side! Jeg er råsjalu på de superfine brynene du har, så det er nesten helt vondt å se at du sminker dem vekk til dette:O Men det eneste som teller er jo hva du synes om det, så hvis du liker dette, skal du selvsagt fortsette:) Men oh my God jeg elsker de naturlige brynene dine, jente!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg