BURSDAGSFEIRING FOR MIN KJÆRE SØSTER

I dag har jeg vært på farten helt siden klokken 12:00 i dag, og godt er det å endelig være hjemme igjen. Søsteren min Caroline har bursdag i dag, og har nå blitt 24 år. Pappa lagde en av favoritt middagene til søsteren min, nemlig taco-kjøttdeig og potetstappe i form. Så har han også vært snill og kjøpt inn gode kaker, som vi skal kose oss med straks. Nå er vi faktisk ganske mette alle sammen, og må derfor vente litt før vi kan hive i oss alle disse gode kakene. Søsteren min har åpnet alle gavene sine som hun har fått, og virker ganske fornøyd med andre ord. Det er veldig godt å se! Jeg kjøpte litt klær til hun fra både Urban og Asos. Så hun fikk en god blanding av alt hun ønsket seg. Gjennom årene, har jeg og søsteren min sendt linker til det vi ønsker oss på nettet til hverandre. Vi slipper derfor å kjøpe noe den andre ikke liker, og det er ganske greit å slippe. Jeg hørte forresten at de allerede har kjøpt alle gavene til meg, så nå er jeg veldig nysgjerrig her. Pokker heller.

Det er så rart å tenke på at storesøsteren min har blitt så “gammel”, 24 år liksom. Jeg føler meg fremdeles som en liten drittunge, og snart er til og med jeg 20 år. Det er rart hvor fort tiden går, eller egentlig hvor fort årene går. Derfor synes jeg at det er veldig viktig å sette pris på de du har mens du kan ♥ Og det er jeg veldig takknemlig.

Greit at Caroline har bursdag, men det er alltid en som får mer oppmerksomhet:

 


Hun er noe av det søteste, ååh. Hun synes det er gøy å gå opp trappene, men så fort hun nesten er i det øverste trappetrinnet, setter hun seg ned og begynner å gråte fordi hun ikke liker å gå ned.

Hvordan har din dag vært?♥

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg