WHITE T-SHIRT

Jeg elsker denne søndagen. Ikke nok med at den startet med å ligge i sengen til 13:00, men det blir kalkun til middag. Jeg elsker kalkun. Det er nemlig farsdag i dag, så vi skal lage god middag og bare kose oss med familien. Derfor passer det perfekt at farsdagen er på en søndag, bare gå rundt i koseklærne våres og spise oss mette på kalkun. Pappa har også åpnet gaven sin, og virket veldig fornøyd med hva vi kjøpte. Vi bestemte oss for å bare gå etter noe veldig enkelt, som en joggebukse og en enkel kosegenser. Jeg ser aldri pappa vandre rundt i en joggebukse etter han er ferdig på jobb. Det har jeg faktisk veldig vansker for å forstå hvordan han klarer. Noe av det beste jeg vet om etter å ha jobbet, eller bare vært borte, er å ta på meg kosebukse. Det er jo så deilig!

Jeg har pakket meg inn i en av mine favoritt t-skjorter fra Urban. Tenk at en av mine favoritter er en helt enkel, hvit t-skjorte. Jeg elsker stoffet, fargen og lengden, ikke minst at den er fra Urban (hehe). Føler meg automatisk så avslappet når jeg tar på meg en hvit t-skjorte. Det er rart å si, men det er sånn jeg føler det. Og i dag, føler jeg virkelig for å være avslappet. 

Det er søndag, og den skal nytes♥

 Hva er dine planer for i dag?♥

14 kommentarer
    1. alena: Jeg har ikke blitt tynnere, så derfor sykt kjipt å høre at det ser sånn ut for dere andre. Men jeg har faktisk lagt på meg, og ikke gått ned i vekt. Jeg har ikke spiseforstyrrelser og har et godt forhold til mat 🙂

    2. Haha! Din far og min far må være to virkelig forskjellige menn. Pappa går alltid i joggebukse med mindre han går ut døra. Tror han har fått ny joggebukse hver bursdag, farsdag og juleaften i alle år.
      Du ser fantastisk ut! Hvor mye koster tskjorten? Jeg finner aldri den perfekte hvite tskjorten 🙂

    3. Hei! Så pen du er 🙂
      Hva tenker du å gjøre neste år? Tenker du å begynne å studere, eller fortsette å jobbe? Hva vil du eventuelt studere? 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg