MØTE I OSLO

Jeg er stolt av meg selv. Jeg har aldri turt å dra inn til Oslo helt alene før, fordi jeg ikke har hatt med meg en trygghet. Jeg skal ikke nekte for at jeg gruet meg til denne dagen i flere dager, hvor jeg følte alt kunne gå galt. Men alt som kunne gått riktig, gikk riktig. Og endelig er jeg over denne frykten. Jeg er helt enig med dere, som dere sikkert tenker er det teit å være redd for å dra inn til Oslo alene i en alder av snart 20 år. Men jeg synes det er skummelt å dra steder jeg ikke er kjent helt alene, møte på mennesker jeg ikke aner hvem er og ikke ha noen jeg kan snakke med. 

Uansett, tøff eller pingle, så kom jeg meg til Oslo. Jeg hadde et viktig møte med noen supre mennesker fra Side2 i dag. Vi snakket litt om bloggen, avtaler, samarbeid og noe som fortsatt er mega hemmelig. Det er så morsomt, men også kjipt at jeg ikke kan dele det med dere helt enda. Jeg vil bare skrike det ut! Lars Erik og Anne Victoria var de to jeg var så heldige og fikk hilse på i dag. Vi koste oss med god stemning og ikke minst nydelig mat på SüdØst Asian Crossover. Da jeg kom inn dit ble jeg målløs over hvor fint det var der, så koselig omgivelser og interiør der at dit vil jeg virkelig tilbake igjen senere.


 

Hva har du gjort i dag?♥

10 kommentarer
    1. Åhh, hørtes ut som en koselig dag! Jeg har bare vært på skolen og slappet av hjemme, tror det er på tide å begynne på en fremføring jeg skal ha i morgen…. uff, jaja det går nok fint 😀

    2. Du liggner så på Lily Adridge fra VS, hun fronter den nye kolleksjonen til nelly også! hun er dødspen

    3. Hvilken størrelse er den rosa t-skjorta di med gorilla på fra HYPE.? Jeg har sett på den sykt lenge og blir bare mer og mer forelska i den for hver gang jeg ser den. Så jeg lurer da på om du vet om L er veldig stor i størrelsen på den. L er den minste størrelsen de har igjen og jeg er bare så forelska i den!

    4. Kjenner meg veldig godt igjen i den frykten selv. Å reise alene til et sted man ikke kjenner er utrolig ekkelt uavhengig av alder. Artig at alt gikk bra da og jeg gleder meg til å høre om hva som skjedde senere 🙂

    5. Ikke hele Oslo er skummelt, ikke vest ihvertfall. Syns forresten personlig brynene dine var finere før.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg