20 ÅR

Jeg kan ikke fatte og begripe at jeg, lille jenta, nå er blitt 20 år. For å sjokkere meg selv enda mer, jeg har levd i 20 år. Men hva jeg har opplevd? Ikke stort. Men med år og venner, har jeg opplevd mye og fått vite mye om livet som jeg skal ta med meg videre som en erfaring. Er det en annen ting, som gjør meg flau med tanke på at jeg er 20 år, det er at det er 2 år siden jeg kunne hatt lappen. Ja, jeg vil slå meg selv hardt i hodet akkurat nå. Det som har stoppet meg disse årene, med å begynne på lappen er at jeg ikke har troa på meg selv, jeg tror faktisk ikke at jeg klarer å bestå. Men dette er noe jeg må gi slipp på, ikke lenger la det ødelegge mine sjanser og muligheter for å få lappen. Det verste er at du ikke bare at du stryker, hvis du ikke består, men det er også penger du har tapt. Det er kjipt. Men jeg er 20 år nå, og jeg skal ikke la det gå 2 år til før jeg har lappen. Et løfte til meg selv, som skal bli holdt.

I dag skal jeg feire med familien og selvfølgelig min kjære. Det blir god mat og kaker her i gården, samt åpning av gaver som jeg gleder meg innmari mye til. Man blir jo en liten unge igjen for en dag. I tillegg så får man viljen sin, kan si “men jeg har bursdaaaaag” – denne utnytter jeg helt sykt. JEG ELSKER DET!


Bomberjakken er herfra. (Sponset)

Likte dere jakken & når har du bursdag?♥

42 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med dagen! Jakken var driitfin.
      Jeg trodde aldri jeg heller skulle klare lappen. Men bare øv masssse, så plutselig skjønner du at det ikke er så vanskelig alikevel 🙂

    2. Jeg blir 20 år nå på torsdag, og jeg har heller ikke lappen så du er ikke den eneste hehe. Jeg snylter på andres bensinpenger mohaha :p Men nå bruker jeg å betale bensinpenger til kjæresten min da så jeg er ikke så fæl hehe 🙂

    3. Men har det hendt noe med dere for en stund siden?:-( følger dere på twitter og sånn, dere virket ikke helt som kjærester. (Unfollowet hverandre osv) ble litt trist av det, og skjønner at det kanskje ikke trenger ut på bloggen.
      Håper dere har det fint 🙂 og gratulerer med dagen! Elsker jakken!

    4. Gratulerer så mye med dagen! Du må kose deg super mye:)
      Ble så glad på dine vegne av å lese at du er sammen med Didrik igjen, fikk med meg innlegget hvor det var slutt(?) , men igjen, gratulerer 😀

    5. ÅÅÅÅH, nå blei jeg glad!! Trodde det var slutt mellom dere to, og har alltid likt dere så godt i sammen, har virket som et så fint forhold!
      Gratulere så utrolig mye med dagen, håper du får en superflott dag videre 😀

    6. Wææ, jeg skal kjøre opp på torsdag!! Jeg sliter også med å tro på meg selv.. Håper virkelig jeg klarer å legge fra meg alle de negative tankene

    7. Jeg tok lappen tidligere i år, og er like gammel som deg 🙂 Det er skummelt å tenke på første kjøretime, men etter den første går det som en lek<3

    8. Gratulerer så mye med dagen! Håper du har hatt en super dag 🙂
      Jeg er selv 22 år, og har fortsatt ikke lappen jeg heller, men satser på å kjøre opp i løpet av neste sommer ihvertfall!

    9. Hei, kan du vær så snill og svare på dette i neste blogginnlegg?
      -Hvilke produkter bruker du til håret og hvordan får du det til å bli så glansfullt? og jo, en ting til, hvordan får du volum foran ved skillen? (om du forsto) 🙂

    10. Pernille: Jeg bruker faktisk ingen hårprodukter, annet enn vanlig shampoo og balsam som man kjøper i matbutikken. Volumet foran på skillen min må jeg alltid dytte bakover – så sklir det sakte men sikkert fremover og blir helt flatt. Så det gjelder bare å få tatt bildene mens det ligger bakover. Skulle gjerne hatt volum der hele tiden, men håret mitt er dessverre for glatt 🙁

    11. Hei, lurer veldig på hvilken str du har i jakka? Har planer om å kjøpe den, mener usikker på hvordan den er i størrelse 🙂

    12. Var også treg med og ta førerkortet, helt til noen sa til meg at jeg skal ikke begynne på kjøreskolen for å vise hvor flink jeg er, men at jeg skal begynne og kjøre for å LÆRE og kjøre. Det verste er egentli og ta teoriprøven i mine øyne..
      Men nå er den bestått og det er 2 uker til oppkjøringen min, og nervene har allerede kommet! 😀

    13. Ellen: Åh, så flink du har vært!!!! Gratulerer og masse lykke til 😀 Kan du ikke legge igjen en kommentar på bloggen om noen uker da, bare så jeg vet hvordan det gikk??

    14. lol plutselig later du som dere aldri har slått opp. dere gjorde det bare for pr 🙂 og du blogger ikke om noe spennende lenger. du bare poster mye reklame i ALLE innlegg for cash.

    15. Hei Madeleine! Gratulerer så mye med dagen (er litt sen, jeg vet). Håper du hadde en utrolig fin dag.
      Noe jeg reagerte litt på, positivt selvfølgelig, er at du skrev du skulle feire med familie og din kjære. Og jeg så i kommentarfeltet at du skrev Didrik. Jeg trodde dere hadde valgt å gjøre det slutt? Det er selvfølgelig ikke noe jeg har noe med, men jeg var bare litt nysgjerrig siden du skrev for et par måneder siden at dere hadde gjort det slutt.
      Ha en fin helg videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg