SMÅ GLEDER I HVERDAGEN

I går kveld spiste jeg med Ida på Peppes før jeg skulle jobbe på kundekvelden. Fikk tidenes fineste gave fra Ida, støvler og en Vila jakke jeg har ønsket meg lenge. Jeg klarte selvfølgelig å glemme igjen kortet mitt hjemme, det fant jeg selvfølgelig ikke ut av før jeg faktisk stod for å betale. Det var virkelig stas dere! Ble til å måtte kjøre hjem for å hente kortet mitt, for så å dra ned igjen på Peppes. På denne tiden, begynte vi å få dårlig tid. Og jeg dere, jeg pleier alltid å ha god tid. Så når jeg får dårlig tid, DA stresser jeg som bare søren. Jeg rakk heldigvis jobben på minuttet, og var klar for å sette i gang med kundekvelden som forresten gikk veldig bra. Jeg åpnet på Urban i dag, og det gikk super bra, gikk derfra veldig fornøyd og det elsker jeg.

Dette er faktisk små gleder i hverdagen, når ting går som det skal, og det går enda bedre enn forventet. Men det er også andre små gleder i hverdagen som har dukket opp hos meg denne uken. Jeg har endelig fått den ene Escada parfymen som jeg aldri har hatt. Jeg har vel egentlig kun hatt 2 av dem. Men denne er det nesten sjokk at jeg ikke har kjøpt tidligere. Endelig er Escada Taj Sunset min. Den er så søt og frisk i lukten! ♥ Jeg var så heldig å fikk med noen andre herlige produkter i tillegg fra Vita Exclusive, som er sponset via Instagram. Nå er jeg virkelig fornøyd, endelig en ny parfyme i samlingen min – og fler skal det bli!

Har du noen favoritter fra Escada?♥

11 kommentarer

Siste innlegg