HØY HALS & NUDE SMOKEY EYES

I dag rakk jeg kun å ta bildene, men ikke å blogge før jobb i dag. Så derfor ble det litt senere innlegg enn det jeg egentlig håpet på i dag, men bedre sent enn aldri. I dag valgte jeg å gå for en veldig rolig stil men med litt flørtene sminke på øynene. Jeg brukte en høy hals genser fra Urban, som er blitt min vinterfavoritt. Den er helt fantastisk! Jeg har endelig funnet en god og varm genser med høy hals, som ikke klør på huden min. Valgte å style denne genseren opp med gull-tilbehør og nude smokey eyes. Jeg trengte også noe på leppende, så da ble det nude der også. Siden jeg brukte høy hals i dag, hadde det vært krise hvis jeg fikk rød leppestift på genserne. Derfor gikk jeg for litt roligere look i dag.

Jeg har faktisk utrolig dårlig tid nå, så det blir dessverre ikke så mye mer jeg kan få skrevet selv om jeg vil skrive mye mer. Jeg skal nemlig drikke vin med jentene mine i kveld og bare kose oss. Ha en super lørdag ♥


Jeg brukte fargene Stubborn & Sultry fra The Balm fra Bangerhead.no (Sponset via Instagram).

Brukte verdens fineste gullring fra Jane Kønig med 18 karat gull i dag.

Hva synes dere om genseren?♥

14 kommentarer
    1. Du er så vakker!
      Har du vurdert å farge håret i en mørkere og kaldere bruntone? Tror du hadde kledd det helt utrolig!
      Kos deg i kveld 🙂

    2. og hvis ja, hvilken størrelse har du i den? Den så så fin ut på deg 🙂 (er jeg som har skrevet kommentaren over også haha)

    3. Heeii
      Lurte på om du kunne lage en sånn gift guide? spesielt gaver til mor og far 🙂
      det hadde vært til stor hjelp! er helt håpløs på sånt haha.

    4. Du er helt fantastisk nydelig, det må sies! Hadde vært fint om man kunne sett lengden på genseren, men den var helt utrolig fin på deg, den kledde du!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg