ESSIE FAVORITTER

I dag har jeg vært opptatt helt siden klokken 11:00 i dag morges. Skiftet på sengen, derretter lagde jeg meg frokost og hoppet inn i treningsklærne. Jeg hadde virkelig bestemt meg for å starte dagen med en styrkeøkt, og jaggu meg ble det en drit bra økt også. Trente rumpe og lår, så nå er jeg helt gelè i bena. Da jeg var ferdig med å trene, ville jeg ta meg en liten runde i byen bare for å se på litt ting og tang. Da jeg kom til Kremmerhuset, ble jeg så utrolig inspirert at jeg gikk ut med en pose som sikkert veide 10 kg. Dette skal jeg vise dere i løpet av de neste dagene, jeg kjøpte så utrolig mye fint og jeg er så fornøyd!

Siden jeg visste jeg kom til å være opptatt så lenge i dag, og ikke være hjemme før det var mørkt ute, tok jeg bloggbilder før jeg gikk ut døren. I dag ville jeg nemlig vise dere mine favoritter fra Essie denne uken. Jeg har sikkert 30, hvis ikke 40 Essie neglelakker og holdt på å kjøpe 3 nye i H&M i stad men jeg klarte å motså en liten stund, og så måtte jeg ta dem i siste liten likevel. Neglelakkene jeg skal vise dere i dag, er først en rosa neglforsterker som gjør at neglene dine vokser fortere og sterkere. Denne har funket drit bra på mine negler, de har aldri vært så sterke og fine som de er nå. De to andre jeg skal vise er bare de vanlige neglelakkene jeg mikset sammen, derretter top coat som er helt genialt. En gang Essie, alltid Essie.


Prøvde ut en ny vinterlook i dag, tror jeg ble litt forelsket.

Ble det ikke fint & har du noen favoritter?♥

16 kommentarer
    1. Hva heter den som skal gjøre de sterkere?
      Har faktisk ikke en eneste essie neglelakk..
      Mener ikke å vøre negativ men virker som du bare trener rumpe og lår. Og det er ikke bra og bare trene styrke en spesiell plass. Eller bare kondisjon osv..

    2. Det ble utrolig fint ja 🙂 Elsker fargen på den brune neglelakken og det passet kjempe godt med gull over! Håper du har en flott dag!

    3. Hej!
      Måste säga först att jag verkligen gillar din blogg! Kan dock verkligen rekommendera att byta till märken som inte testar sina produkter på djur så som Essie gör. Finns ju så många andra märken av bra kvalitet som inte gör det 😉

    4. Anonym: Trener ikke bare rumpe og lår altså, trener også ganger jeg ikke skriver det på bloggen. Men jeg skal faktisk ikke trene kondisjon bortsett fra da jeg varmer opp, for jeg skal ikke ned, men opp i vekt 🙂 Så etter jeg har fått nok muskler og fett på kroppen, da kan jeg trene mer kondisjon.

      Essie neglelakken heter Grow Stronger 🙂

    5. Favoritten min for øyeblikket er Essies “Under Where?”. Spesielt sammen med IsaDoras “Purple Crush” i Sugar Crush serien som accent.

    6. Hei. Ble dumpet av kjæresten min for et par dager siden. Han hadde ikke like sterke følelser. Syns å huske at du og Didrik gjorde det slutt og ble sammen igjen. Hvordan fikk du han tilbake? Trenger litt råd. Føler meg helt tom:(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg