EN KOSELIG LUNSJ

I går stod jeg opp klokken 09:00 FRIVILLIG for å trene med Malene og Ida. Altså greit jeg har begynt å trene hver eneste uke, men så tidlig?? Aldri i livet har det skjedd før. Vi hadde et skikkelig bra opplegg for hele dagen. Først stod det trening på planen, der var vi vel i nærmere 2 timer. Vi gikk en kjapp tur innom Amfi siden jeg måtte sende noen pakker på Posten før vi kjørte Malene hjem, som skulle jobbe om kun noen få timer. Jeg skulle være med Ida hjem, for der skulle vi nemlig få servert god lunsj av familien til Ida. Utrolig snilt at de ville lage lunsj, det håper jeg gjentas. Jeg fikk skikkelig julefølelse da jeg var hos dem i går, kanskje bare fordi det var en rød duk på bordet? Hvem vet. Koste meg virkelig denne dagen, hadde shoot på badet som dere så i går. Jeg er helt forelsket i huset! Badet, kjøkkenet, alt er bare så flott der. På grunn av at jeg stod opp tidlig i går, så fikk jeg gjort så utrolig mye ut av dagen. Jeg tror jeg skal slutte å sove til 11:00 de dagene jeg har fri, og heller oppleve mer av dagen fremover♥

Gjorde du noe koselig i går?♥

9 kommentarer
    1. Føner du håret når du har vasket det eller lar du det lufttørke. Må da ta helt latterlig lang tid å føne alt det der!:P dønn misunnelig da, tror jeg kunne drept for å få det håret ditt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg