GOD MORGEN FRA NY

Det er første gang i livet mitt at jeg har vært på en “så” lang reise som dette. Takket være den flotte flyturen, gikk det veldig raskt og kjempe bra. Men, jeg er Madeleine og jeg er alltid flink til å være klønete når det minst trengs. Jeg hadde kjøpt meg julebrus før vi skulle inn på flyet, den valgte jeg å åpne i setet mitt, tror dere ikke den bruste over og sølte på både meg, Didrik og karen som satt ved siden av oss? Heldigvis lo mannen, så da ble jeg litt mindre redd for at han skulle bli sur. Jeg derimot, satt i seig julebrus-bukse i over 8 timer dere, FANTASTISK! Men det ble litt glemt da jeg så på evig mange filmer på tven. Dette flyet var så high tech at jeg fikk sjokk og følte meg som en gammel dame som ikke forstod noen ting. Man kunne til og med bestille snacks fra tven og betale ved å dra stripen under tven (??????). Satt der hele tiden og sa “wooooow, shit”. Litt av en morsom opplevelse for meg, haha!

Vi var i NY 02:00 i natt i norsk tid. Så vi var veldig slitne og gledet oss bare veldig til å sjekke inn på hotellet for å få en god natt søvn. Taxituren til hotellet vårt var helt utrolig. Akkurat som jeg forestilte meg at den ville være. Høye bygninger med flotte lys, utsikten & bare alle menneskene. Jeg satt og tenkte for meg selv at dette her er ikke virkelig, det kan faktisk ikke være det. I går var jeg hjemme i Norge, men sovnet i NY. Vi er fullbooket med planer i dag og har bestemt oss for å ta en lang gåtur. Vi sto opp klokken 09:00 i dag og spiste god frokost på hotellet, siden dette er inkludert i prisen. Bare for å få sagt det nå med en gang, vi bestilte fly og hotell sammen på Supersaver.com. Anbefales virkelig på det sterkeste å sjekke dette ut, hvis du vil reise billig.

Men nå, for første gang, venter New York på meg. Snakkes!♥

Er det ikke fint her?♥

9 kommentarer
    1. Tror hun har skrevet det typ 10 ganger at de er sammen igjen, Elise. Tenk så frustrerende det må være for henne å gjenta seg gang på gang i kommentarfeltet. Det er mye bedre å surfe litt rundt i tidligere kommentarer før du spør, så blir det litt mer givende for Madeleine å lese gjennom kommentarfeltet 🙂
      Haha, feel you!! Det med brusen er noe jeg fint også kunne gjort, jeg er skikkelig klumsete av meg, helt ekstremt hva jeg kan få til. Og wtf, bestille snacks fra tven? Luksusfly? Haha, teknologien nå til dags. Kos dere masseeeemassee, fininger!

    2. Må være kjempefint å være i New York i desember!
      Skal dit selv i februar:))))) Var det dyrt å ta taxi der?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg