MITT FØRSTE NEW YORK ANTREKK

Klokken er nå 10:47 i NYC tid.

Jeg har tatt bilder fra dagen i går som jeg tenkte å vise dere i et eget innlegg. For nå har jeg fått klart i fra av både mamma og venninnene mine at trynet mitt må ut på bloggen. Derfor stod jeg opp litt tidlig for å dusje og ordne meg litt ekstra til antrekksbilder i New York. Det høres så ufattelig merkelig ut å si det, men da har jeg fått gjort det også. Det er liksom ikke så veldig kult å ta bilder av seg selv, når du synes alle bildene blir grisestygge uansett. Antrekksbilder i New York blir ikke annet enn bra uansett hvor du står. Med på bildene hadde jeg allerede fått handlet en alt for fet t-skjorte fra Saks Fifth Avenue, som jeg gleder meg til å vise dere på innkjøpsvideoen når jeg kommer hjem. Synes dere fortjener det, ettersom dere var så snille og søte etter sist jeg lagde dette.


Jakke, skjerf, t-skjorte, bukse & sko fra Urban // Cardigan fra Vila // Solbriller fra Frank Walton // Veske fra River Island

Hva synes dere om antrekket & vil dere ha en innkjøpsvideo når jeg kommer hjem?♥

14 kommentarer
    1. Syntes antrekket var sykt kult!Har kjempe lyst på innkjøpsvidei,spesielt hvis klærne er like fine som antrekket.Kos deg masse i new york<3

    2. Så fin du er! Planlegger tur til NY selv. Sliter veldig med å finne riktig hotell, med riktig beligggenhet og riktig pris… Hva heter hotellet dere er på, og i hvilket området er det? 🙂 Hadde satt veldig pris på svar!
      Marie <3

    3. Vet ikke hvor lang tid dere har igjen i New York, men her er et par tips.. Dere bør aboslutt sette av tid til å gå en tur i Central Park, det er vanvittig koselig. Ta også turen ned til Meatpacking District og the Village. Dere kan ta den blå C linjen fra 34 gate (ved siden av madison square garden) ned til 16th street og bare vandre nedover derfra. I meatpacking bør dere ta lunsjen på Serafina om dere vil ha pizza! Ta også en rusletur langs The Highline (går fra 42 gate tror jeg, ned til 14). Ellers kan jeg anbefale dere å spise på Delicatessen i Soho, kjempe god “amerikansk comfort food”. Burgeren er himmelsk. Rue 57 på hjørnet av 6th avenue og 57th St er et jeg sted jeg anbefaler å stoppe innom. De har tidenes beste blåskjell, og har hørt at biffen og stort sett resten av menyen deres er minst like god. Tao er alltid koselig (og super digg asiatisk mat om man liker det), men dra heller på den uptown enn downtown. Der har de den store buddha statuen, og jeg syntes maten der også er bedre. Da Gennaro i Little Italy er en kjempe koselig italiensk restaurant. Tidenes beste ravioli (chefs special) og superdigg pizza. Dra på 16 handles og spis frozen yoghurt. Stå på skøyter i Central Park eller Bryant Park, og dersom dere er i Bryant Park bør dere også ta en tur innom juleparkedet de har der. Dersom dere er skikkelig gira på fast food så er shake shack det beste byen har å by på (finnes bl.a på grand central station og på upper west side ved natural museum of history). Håper dere koser dere og får det meste ut av tiden dere har igjen 🙂

    4. Drit fint antrekk! Elsker vesken din, kunne du lagt ut link til den? Finner den ikke på siden deres:((..Og JAA vi har veldig lyst på innkjøpsvideoo<33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg