SISTE BILDEDRYSS FRA NEW YORK

I dag startet vi dagen med litt shopping på Soho, hvor jeg var innom Adidas butikken for å handle litt treningstøy og stilige t-skjorter. Ved kassen fant jeg et ganske kult deksel, som damen i kassen glemte å slå inn etter jeg hadde betalt. Da så hun bare lurt bort på sjefen og la dekslet opp i posen min. Så dagen startet ganske bra ved å få dette gratis. Dessverre var det ganske kaldt i dag og regnet som bare søren. I stedet for å gå i hundre år, gjorde jeg meg ferdig på Victoria’s Secret på Soho før vi dro videre til Macy’s en siste tur. Kjøpte blant annet en gave, av 3, til Didrik fra Louis Vuitton som han ble veldig fornøyd med. Han ville bruke kortholderen med en gang, så da inngikk vi en deal med at på juleaften skal dette pakkes inn igjen, for så å få åpnet pakker fra meg. Må jo ha noe å pakke opp fra kjæresten sin!

På flyplassen i New York så visste jeg allerede før jeg sendte kofferten min av gårde, at jeg hadde overvekt. Men med min flaks, tenkte jeg at jeg sikkert var akkurat under. Der tok jeg jammen meg feil. Damen i kassen sa bare “Oh wow, you have overweight… A lot”. Kofferten min veide nesten 28 kg, og det betydde 8 kg i overvekt. Det kostetr 15 dollar per kg, men for sikkerhetsskyld skulle hun ringe sjefen for å høre om hvor mye jeg måtte betale. Endte opp med at hun la på røret etter å ha snakket med sjefen å sa ” It’s okay, you guys can go”. FLAKS ELLER HVA?! Der sparte jeg 800 kr som jeg brukte på en parfyme på Victoria’s Secret på flyplassen. Shoppingen tok virkelig aldri slutt den.. Flyturen hjem gikk kjempe fort, og ganske bra selv om vi måtte mellomlande i Stockholm. Vi begge sov nesten hele veien og vips var vi hjemme i kalde, kalde Norge. Mye kaldere her i Norge enn det var i New York. Der hadde vi til og med 15 grader den ene dagen. Så til dere som har lurt på om dere bør pakke med dere ekstra varme klær, gjør det i tilfelle, plutselig er det 3 grader og så går det over til å være hele 15 grader. Det er ikke godt å gå rundt å fryse i denne byen.

Siden vi har vært så opptatte i hele dag, har jeg ikke rukket å tatt noen bilder med kameraet mitt. Derfor tenkte jeg å vise dere noen av bildene jeg har tatt med iphonen min slik at dere får sett litt mer av hvor herlig denne turen har vært ♥


Regn i ansiktet er kjempe digg.

Har du planer om å dra til New York?♥

19 kommentarer

Siste innlegg