DETTE GJØR MEG GLAD

Jeg fikk skikkelig jetlag i går etter flyturen hjem. Aner ikke hva som skjedde, men plutselig fikk jeg litt feber, holdt på å kaste opp, vondt i magen (skal folk skrive om mensen skal jeg få lov til å skrive om dette, hehe)  og bare syket meg selv opp til å tro jeg hadde blitt matforgiftet. Men vi kom frem til at alt dette var en reaksjon fra den lange flyturen hjem. Det som stresset meg mest var at jeg skulle jobbe i dag, så jeg måtte faktisk bli frisk. Heldigvis våknet jeg i dag tidlig og følte meg mye bedre, og var klar for å åpne på Urban. Siden jeg ikke fikk sovet så mye i natt, var det litt slitsomt på jobben men jeg holdt ut. Rett etter jobb var det tid for litt julegaveshopping med mamma og søsteren min. Så nå er faktisk nesten ALLE julegavene til familien ordnet, og det føles veldig godt. Nå ser jet veldig frem til å få sovet ut, før jeg er klar for nok en dag på jobben.

Siden jeg har vært så opptatt og sliten i dag, har jeg ikke fått tatt noen bilder til bloggen. Så hvorfor ikke vise noen av de flotte tegningene av meg som jeg har funnet på Instagram? Det er faktisk en helt utrolig følelse å tenke på at noen finner det så inspirerende at de ønsker å tegne meg. Det er jeg veldig takknemlig for og FOR noen flotte tegninger. Dette gjør jeg så glad♥

Var de ikke fine?♥

6 kommentarer
    1. Herregud, så fine tegningen! De har et stort talent disse personene altså 🙂
      Du får sove godt da, hehe 🙂

    2. Så gøy at du delte tegningen min og! Setter utrolig pris på at du ser arbeidet til oss som har tegnet deg, og at det gleder deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg