DAGENS ANTREKK 061214

I dag fikk jeg endelig sovet ut, men likevel satt jeg på alarm klokken 11:00 for å ikke sove for lenge. Begynte raskt å finne frem antrekk, deretter å fikse meg for å få tatt antrekksbilder før jobb. For første gang, bruker jeg kamerastativet jeg fikk av Didrik til å ta egne antrekksbilder ute. Så jeg vet ikke helt hva jeg synes om bildene, om de ble bra eller helt ok. Men er det noe som er HELT ok med dette bildet, så er det den nye Versace vesken min. Jeg har aldri forstått greia med å kjøpe dyre designervesker, til jeg kjøpte min første. Jeg er helt forelsket i vesken, kunne jeg sovet med den i sengen hadde jeg sikkert gjort det. Men det er ganske unormalt, så det dropper jeg. Jeg ville pynte meg litt om, siden dette er første gangen jeg bruker den nye vesken. Da ble det det nyeste jeg har handlet på Urban. Hvitt og flott!

Pappa har bursdag i dag, så det blir litt feiring etter jobb med kalkun og god dessert. Dette gleder jeg meg skikkelig til, ordentlig julemat! Litt senere utover kvelden skal jeg drikke sammen med jentene mine, så denne helgen tror jeg blir helt perfekt ♥


Genser, skjørt & sko fra Urban // Veske fra Versace

Hva synes dere?♥

28 kommentarer

Siste innlegg