2.ADVENT

Stengingen i går gikk kjempe bra, selv om jeg hadde det veldig travelt med tanke på alt jeg skulle rekke å gjøre. Først komme meg hjem fra jobben, deretter spise middag med familien og feire bursdagen til pappa, så ordne meg til å drikke med jentene. Overraskende nok, gikk alt kjempe bra og jeg hadde god tid til absolutt alt. Vi spiste kalkun til middag, som vi spiser hver eneste jul. Det er tradisjonen i vår familie. Men i år skal jeg og Didrik, i tillegg til kalkun, lage pinnekjøtt og kålrabistappe. Så jeg tror dette kommer til å bli en deilig og feit jul dere. Resten av kvelden stortrivdes jeg med jentene mine og hadde det faktisk helt supert. Vi bestemte oss senere for å dra ut på byen, og der var det kaos men moro. Nå er det heldigvis ikke lenge igjen til neste gang alle jentene samles, det er nemlig nå til helgen at jeg endelig kan få feire bursdagen min og det gleder jeg meg fryktelig mye til. År og dager siden sist jeg feiret den med gode venner, så kribler i magen av å tenke på hvor bra denne kvelden skal bli.

I dag sov jeg til nesten 15:00 etter å ha sittet nede i kjelleren i natt med søsteren min, kjæresten og mamma. Vi snakket så lenge at jeg til slutt sovnet, og da var det på tide å gå opp å legge seg godt under dynen etter en super bra helg med herlige mennesker. Det er rart å våkne opp på denne søndagen og tenke at det kun er 2 søndager igjen før det er jul igjen. Jeg har allerede massevis av julestemning så jeg gleder meg så UTROLIG mye. Tror jeg skal ned til byen i morgen for å handle inn juleesker så jeg får pakket inn gavene fint. Det er alltid litt ekstra stas å pakke opp noe som er pakket inn fint, synes ikke dere det?

Gleder du deg til jul & har du hatt en fin helg?♥

8 kommentarer

Siste innlegg