TIPS TIL JULEKJOLER

Jeg selv har vært veldig frem og tilbake med hvilken kjole jeg skal bruke på julaften. Men jeg har endelig funnet ut hvem jeg skal bruke, for godt. Det er selvfølgelig den hvite kjolen jeg brukte i innlegget for Shai. Den er så behagelig og enkel, men likevel så klassisk og flott. Jeg har lest litt i kommentarene på bloggen og fått med meg at flere av dere gjerne kunne tenkt dere noen tips til julekjoler/ juleantrekk. Da vil jeg faktisk anbefale dere om å ta turen innom Nelly, stort utvalg og rask levering uten problemer. Siden det er desember kan det gå litt tregere med levering av pakker, så i stedet for å bestille fra utenlandske nettbutikker foretrekker jeg Nelly for å være på den sikre siden. Det er veldig greit å få kjolen sin i tide!

Det er faktisk en liten stund siden sist jeg besøkte Nelly, eller i det hele tatt har tittet litt på forskjellige nettbutikker siden jeg har vært så opptatt. Blant annet med å nyte kjæresteturen i New York. Så litt surt er det å se så mye fint og nytt på Nelly, når jeg absolutt må spare penger fremover…


Nly Eve Floral Decor Long Dress her // Little Mistress Embellish Maxi Dress her // Ax Paris Backless Strapless Dress her


Nly Eve Long Sleeve Lace Dress her // River Island Hi Lov Top Dress her


Nly Trend High Necj Scuba Dress her // Ax Paris Doogtooth Print Dress her // Ax Paris Ripped Bodycon Dress her


Aq/Aq Tiara Mini Dress her // Club L V Neck Heavy Sequins Dress her


New Look Perfect Shoes her // Nly Shoes Rhinestone Cuff Pump her // Jeffrey Cambell Foxy Shoes her // Nly Shoes Satin Cross Toe Sandal her

Likte dere det jeg valgte ut & har du funnet ut av hva du skal ha på deg på julaften?♥

// Adlinks

12 kommentarer

Siste innlegg