MANDAG

I dag har jeg satt litt planer om hva jeg skal få gjort denne uken. Spesielt planer for hva jeg skal dele på bloggen med dere, og fremover. Nå som jeg endelig kan bruke et stort kamerastativ til å ta bilder ute, blir nok dette raskt mye bedre. Da jeg kom hjem fra New York var skrivebordet mitt fullt med pakker, og dette gleder jeg meg til å vise dere fremover. For noe av dette er faktisk HELT rått! Det som står som nr 1 å få gjort denne uken er å lage innkjøpsvideo fra NYC. Jeg er sånn som ikke klarer å bruke de nye tingene mine, før jeg faktisk har vist det til dere på videoblogg. Versace vesken klarte jeg ikke å vente med, men har så mye annet fint å vise dere. Og det er første prioriteten denne uken. Neste som står for tur er favoritter for tiden, dette skulle egentlig vært i dag, men siden jeg har fått nye favoritter fra NYC må dette vente til neste uke.

En annen ting jeg lurte på om dere ville vært interessert i er om jeg eventuelt lagde en videoblogg hver eneste måned med “månedens nyheter” (hvis jeg har kjøpt noe nytt disse månedene da, hehe). Hva synes dere om denne ideèn? Da kan dere følge med på hva jeg liker for tiden og kanskje bli litt bedre kjent med meg på denne måten. Hvis dere har noen andre forslag til ting dere ønsker skal bli vist på bloggen, så skriv gjerne alt dere kommer på.

Gleder du deg til innkjøpsvideoen fra NYC?♥

12 kommentarer
    1. Innkjøpsvideo blir kult! 🙂
      Savner outfitbilder slik du hadde mye av før. Har også savnet kategorier på bloggen din – elsker stilen din og blar ofte tilbake i arkivet ditt for inspirasjon, men det er ganske tungvint når det ikke er delt opp i kategorier 🙁

    2. Gleder meg skikkelig mye til NYC innkjøps videoo<33 og jaa, måneds video var kul idé. :)) Er enig med en annen lengre oppe med at jeg kunne ønske du hadde kategorier så vi feks kunne se på outfitene dine for p få litt inspo iblandt<33

    3. Gleder meg til nyc innkjøpene:D
      Og den ideen hørtes bra ut. Hadde vært gøy og sett en romvideo også:D

    4. Elsker innkjøpsvideoer.
      Kanksje du kunne laget en rom video? Eller stemningsvideo fra New york vist du har videoer på lager.
      Ha en fin dag videre:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg