MINE NYE STØVLER

Jeg har helt glemt å vise dere en av de flotte gavene jeg fikk av Ida på bursdagen min. Dette er noe jeg har trengt siden barneskolen, nemlig støvler. Dette sluttet jeg med å bruke på barneskolen på grunn av noe jeg ikke husker… Etter det har jeg hverken hatt lyst eller giddet å kjøpe meg støvler, selv om dette faktisk er et must å ha. Jeg fant derfor noen overraskende billige og fine støvler på Nelly, som Ida var så søt og hadde bestilt til meg. Jeg hadde virkelig ingen anelse om hva hun hadde kjøpt til meg, så å åpne den store esken med støvler, det var faktisk veldig moro. Endelig har jeg vanntette sko som faktisk skal brukes i regnvær fremover. Adios sneakers!!

Det ble litt sen blogging i dag på grunn av at jeg åpnet på Urban i dag. Jeg byttet vakt med Ingvild, så jeg fikk fri på fredag og det er litt deilig. Jeg jobber jo tidlig på lørdag når jeg skal feire bursdagen min, men så herlige jenter som jeg har stiller de alltid opp for å hjelpe til. For å ikke gå for langt frem med planene mine, så skal jeg på kino med kjæresten enten i kveld eller i morgen for å endelig se filmen The Hunger Games Mockingjay Part 1. Gleder meg så forbanna mye til å endelig få sett filmen. Er vel litt fan av Jennifer Lawrence, så gira er det lov til å være.


Direktelink til de her. (Adlink)

Var de ikke fine?♥

9 kommentarer
    1. Fine! Når kommer innkjøpsvideoen??.. Og kan ikke du ha slik sminkevideo nå som det er jul og nyttår? Jeg tenker vel egentlig på en sånn “get ready with me” video til for eksempel nyttårsaften eller lignende der du sminker deg, ordner hår og viser outfit! Ååå det hadde vært døøøddsgøy

    2. Helt enig med hun over, du er veldig pen og sminker deg veldig fint så hadde vært kjempe moro å se en nyere sminkevideo av deg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg