VIDEOBLOGGING

I dag gikk jeg rett i dusjen, spiste frokost og startet med å gjøre meg klar til videobloggen jeg har lovet dere. Eneste som er så frustrerende er at nå har jeg kun bra lys inn i rommet mitt 1 time om dagen, og derfor ble det ikke så veldig bra lys på videobloggen som jeg håpet på da jeg filmet den rundt 14:00 tiden. Det viktigste er jo å få sett produktene jeg har kjøpt, og det kom godt frem i videoen. En annet ting jeg ble paff over er hvor nervøs jeg var denne gangen??????? Tok meg nesten 2 minutter etter å ha startet videoen å faktisk slappe av. Jeg lurer faktisk på hva greia er, men jo lenger jeg snakker, desto lenger inn i filmen vi kommer, blir det bedre – håper jeg. Jeg skal starte med å redigere videobloggen enten i dag eller i morgen, så den vil være ute på bloggen i løpet av uken som planlagt ♥


Adidas t-skjorten er fra Junkyard.no (Sponset)

Spent på hva jeg har kjøpt?♥

17 kommentarer

Siste innlegg