GORGEOUS BRONZE SELVBRUNING – PRØV GRATIS OG VINN GOODIEBAG TIL 1200 KRONER

Hei dere! I dag har jeg noe utrolig spennende å fortelle dere. For noen dager siden mottok jeg en pakke fra Zenito som jeg skulle teste ut hjemme. Dette var nemlig et spraytan produkt. Jeg var litt redd, siden jeg aldri har prøvd selvbruning før og nesten kun har hørt om andres dårlige opplevelser med dette. Men en gang må jo bli den første? Noe som virkelig tok min oppmerksomhet var at dette er salongkvalitet som du får gjort hjemme, i tillegg får du et raskt resultat og patentert sprayhode som gir en jevn og gyllen tan uten skjolder – dette stemmer 100%! Jeg var så innmari redd for å få skjolder og se flekkete ut, men det var så lett å tilføre dette på kroppen ved hjelp av hanskene som følger med i pakken. Spraytanen har en unik formula som hjelper til med å redusere synlige cellulitter, som igjen gir huden et yngre utseende. Denne spraytanen er nok til hele 10 kroppsapplikasjoner og enda bedre, den er IKKE testet på dyr.

Jeg føler meg absolutt mye freshere med litt brunfarge på kroppen, og denne er tilgjengelig for både lys og mørk hud. Så det finnes en spraytan for dere alle! Det er så mye bra å skrive om denne spraytanen, og igjen vil jeg gjerne informere dere om at den heller ikke har noen farlige gasser takker være dette smarte sprayhodet som det har tatt hele 2 år å utvikle. Så her er det mye ros å komme med synes jeg. Bak på pakken står det steg for steg om hvordan du skal ta i bruk dette produktet, men bare så du kan få en liten anelse om hvor lett det er, forklarer jeg det nå.

♥ Viktigste før behandlingen er å skrubbe hele kroppen og ansiktet for å unngå flekker. Fjern lokket som sitter på sprayboksen og bytt det ut med Salon Spray Hodet. Trykk den nedover så den sitter godt på, deretter vri den til venstre for å låse den – dette står på flasken så du ikke kan ta feil.

♥ Spray jevnlig på kroppen din i en sidelengs bevegelse mens du holder den 30-40 cm unna. Bruk deretter en plastisk hanske for å jevne ut fargen.

♥ Spray hver arm og ben separat for bedre resultat.

♥ Hvis du skal spraye ansiktet ditt, lukk øynene og spray minst 30 cm unna før du jevner det ut.

♥ For best resultat, ikke dusj før det har gått 2-8 timer.

Dette produktet kan du teste ut helt gratis ved å bestille det på http://spraytan.zentio.no/.

RESULTAT:


Lyset her er annerledes på bildene, hvorfor aner jeg ikke ettersom jeg hadde på det sterkeste på begge…

Nå over til det beste: Du kan nå vinne en flott goodiebag med produkter til hele 1200 kroner på bloggen min hvis du kun bestiller en gratis prøvepakke av Gorgeous Bronze selvbruningen HER og legger igjen en kommentar på bloggen. Vinneren trekkes om akkurat 1 uke. Lykke til!

Vil du vinne denne herlige goodiebagen?♥

// I samarbeid med Zenito

50 kommentarer

Siste innlegg