MY NEW BAG

Mens jeg var i New York hadde det kommet noen pakker til meg, som jeg hadde ventet på. En av godsakene som hadde kommet mens jeg var borte var en av mine nyeste vesker fra Chiquelle. Jeg har vært så heldig å fått 2 dødsfine, men 2 helt forskjellige vesker som jeg gleder meg til å vise dere. I dag skal jeg vise dere vesken som heter Need This Leather Bag, bokstaveligtalt. Jeg trengte en veske som denne, den er klassy samtidig som den er tøff. Dere har vel sikkert skjønt at jeg har blitt veeeeldig glad i svart og hvitt en siste tiden, og det jeg trengte nå, det var en veske i disse fargene. Man kan bruke denne over skulderen, eller holde den i hånden. Akkurat denne vesken syntes jeg ble finest i hånden, men det kan godt hende jeg endrer mening om litt. Men nå, nå skal vi nyte hvor fin den er synes jeg.

Det er så rart. For med tiden endrer stilen min seg så sjokkerende eller drastisk fra min side. Ting jeg aldri ville gått med tidligere, er det jeg går med mest, ting jeg ikke engang likte, elsker jeg nå. Det er så gøy å se at jeg fremdeles forandrer meg med stilen, for det viser bare at jeg er åpen for å prøve ut nye ting. Jeg tør å ta valg, jeg driter i hva andre synes, jeg går med det jeg selv liker – og sånn skal det være. For vet dere hva? Det er så sykt deilig å faktisk bare drite i andres meninger, og bare fokusere på det du selv liker uten å måtte ha en bekreftelse fra andre.


Sponset via Instagram.

Likte dere vesken?♥

9 kommentarer

Siste innlegg