TONI&GUY – STEP BY STEP

I går var det endelig på tide å feire bursdagen min som egentlig var den 18.november. En av grunnene til at det ble så sen feiring var at det var først da vi hadde et hus for oss selv, og det var verdt ventingen. I den anledningen ville jeg teste ut noen nye produkter fra TONI&GUY på håret mitt for å se hvor bra resultatet ble. Jeg fikk mye å velge mellom, men fant raskt frem hvilke produkter som ville passe best til min festlook i går. Derfor har jeg tenkt til å vise dere step by step, om hvordan jeg fikk denne festlooken på håret mitt med mine nye produkter.

STEP 1 – VASK OG PLEIE:

Det første jeg startet med var selvfølgelig å vaske håret. Her brukte jeg en shampoo og balsam for Fine Hair fra Cleanse-serien til Toni & Guy. Til vanlig har jeg ikke så mye volum i håret, grunnet til at jeg har litt tykt og langt hår. Men med denne serien fikk jeg overraskende mer volum i håret.

STEP 2 – BESKYTT:

Etter jeg hadde dusjet håret, påførte jeg Heat Protection Mist Spray i håndkletørt hår. Dette produktet beskytter håret mitt mot slitasje eller skader fra eventuelt hårhører, krølltang, rettetang og you name it. Jeg har faktisk aldri brukt produkter som skal beskytte mot dette, så det var kanskje på tide å prøve ut dette nå. Etter jeg påførte denne sprayen i håret mitt, fønet jeg håret.

STEP 3 – STYLE:

Her hadde jeg det litt gøy med volume kan man si! Var så mye å velge mellom, men det jeg endte opp med å style håret mitt med var Volume Plumping Mousse. Denne tok jeg i etter jeg hadde fønet hår. Men du kan selv velge om du vil påføre det i håndkletørt hår, eller i tørt hår som jeg gjorde. Det er veldig viktig at du masserer dette inn i hoderøttene for best mulig resultat. Et godt tips er å ALLTID bruke varmebeskyttelse før du bruker Plumping Mousse for å beskytte håret mot varmen fra føner eller lignende. Etter jeg hadde latt det gå litt tid, begynte jeg deretter å krølle håret mitt og bruke Firm Hold Hairspray for lengst mulig hold i krøllene. Denne funket faktisk så bra at jeg fremdeles har fine krøller i dag. Helt utrolig!

Slik så jeg ut i går:

Nå er jeg også så heldig og får gi ut en rabattkode “maddepaddee” som vil gi dere 20% rabatt på alle TONI&GUY produkter i VITA sin nettbutikk. Denne rabattkoden er gyldig fra i dag søndag 14.desember og helt frem til neste søndag.

Hva synes dere?♥

// I samarbeid med Toni & Guy.

15 kommentarer

Siste innlegg