WHAT A LOVELY SURPRISE

På lørdag feiret vi som sagt bursdagen min, og alle jentene hadde vært så søte og spurt hva jeg ønsket meg. Da sa jeg bare det samme til dem alle, at bare det at de kommer, det holder massevis. Men likevel overrasket alle meg med flotte gaver, så jeg ble veldig rørt og veldig glad for alle de fine gavene jeg fikk. Var mer enn jeg kunne ønsket meg faktisk. Det var alt fra alkohol, favoritt godteriet mitt, sexy undertøy, duftlys til Marc by Marc Jacobs tilbehør. Jeg elsker også roser veldig mye, så jeg var ekstra heldig som fikk fine roser i tillegg.

Kvelden var veldig koselig, vi spiste taco og masse godteri til vi startet med drikkingen. Jeg forstår faktisk ikke hvordan noen klarer å drikke alkohol til mat, blir så kvalm da jeg.. Men drikkingen startet ganske raskt med drikkeleker, og favoritten min – beerpong. Ikke at jeg var en proff på dette spillet, men gud så moro det er med slike leker! Alt i alt, veldig glad for at alle jentene kunne komme og at de ville feire meg. Det gjorde kvelden helt super ♥


Haha, dette må opp på veggen ganske snart!

Var det ikke fine gaver & har du hatt en fin helg?♥

9 kommentarer

Siste innlegg