THE ONE AND ONLY

Jeg har fått en ny favorittduft her i gården. Dette er en jeg allerede visste kom til å bli favoritten, før jeg hadde kjøpt den. Det er rart å si, men jeg gleder meg hver eneste gang jeg skal bruke den siden jeg føler meg fantastisk. Duften får meg til å føle meg skikkelig bra, og det er vel en syk ting å si. Men hvem føler seg vel ikke fantastisk hvis man lukter godt? Nemlig, så hvorfor ikke lukte godt hele tiden… Min nye favorittduft er selvfølgelig fra Victoria’s Secret og heter Scandalous. Den lukter bringebær likør, svart peon og pralin. Merkelig blanding, men den gir en så god og søt duft. Jeg er den personen som kun bruker søte, godteri dufter. Denne har nok hevet listen. Selv om den lukter ganske søtt, har den tonet den litt ned så det ikke blir alt for søtt. Med andre ord, den passer meg helt perfekt♥

Hva er din favoritt parfyme & hva slags dufter foretrekker du?♥

6 kommentarer
    1. Jag har den inte själv men skulle verkligen vilja ha den. Sen jag luktade på den så har jag inte hittat någon som luktar godare! Den står högt på listan 🙂

    2. Skulle ønske man kunne kjenne lukter over nett, for nå ble jeg veldig nyskjerrig!
      Foretrekker de som er friske, fruktige og litt blomstrete i lukten.. Favoritten for øyeblikket er Marc jacbos Daisy Delight og Dreams Unlimited fra The Body Shop.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg