IT’S CHRISTMAS TIME

Det er nå 22.desember igjen, bare dette året er julestemningen enda dårligere enn i fjor. Jeg tror faktisk ikke det har noe med alderen å gjøre, men heller hva man gjør det til selv. Jeg har faktisk aldri vært noe særlig flink til det, og det er jeg nesten sur over. Julen er en så fin og spesiell tid, tiden der man feirer sammen med sine nærmeste. Dette året kommer nok til å bli det beste noensinne, jeg får endelig feiret julen med min kjære sammen med resten av familien som bor her i huset. Det blir første gangen vi kun er 5 stk. Men jeg tror det skal bli utrolig bra, og jeg gleder meg sånn. Hvis det er en ting som virkelig kunne gjort julestemningen litt bedre, så hadde det vært litt snø. Dessverre var kun snøen her i 1 dag, men kanskje det er litt “christmas spirit” at snøen kommer i morgen eller på selveste dagen vi skal feire. Siden det er 22.desember i dag, var det endelig vår tur til å sette opp juletreet og legge gavene under. Jeg synes juletreet i år ble ekstra fint fordi jeg har handlet mine egne julekuler (lol) som jeg ville ha på treet i år.

Nå kommer sistemann med de siste julegavene som skal bli lagt under juletreet, og etter dette skal jeg åpne julekalenderen som jeg kjøpte til meg selv. Må jo være lov til å glede seg selv en gang i blant! Hvert fall når det er snakk om Kinder Maxi Mix kalenderen. Beste av dem alle!

Ha en super fin mandag♥

Har du julestemning i år?♥

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg