FEIRINGEN AV DEN STORE DAGEN

Noen ganger er det så utrolig deilig å kunne legge alt på hylla for en stund, og kun fokusere på det viktigste – familien. I går feiret vi juleaften med en ny vri av tradisjonmaten. Typisk, fikk ikke jeg resten av familien til å smake på pinnekjøtt men de ble sjokkerte over at det ikke stinket så mye som de alltid har trodd og opplevd tidligere. Lukten av pinnekjøtt hjelper litt på den julefølelsen som jeg manglet i går. Manglet også litt snø her i gården, men bare den kommer snart er jeg fornøyd. Det er ikke ordentlig vinter eller jul uten snø mener nå jeg. Det føltes egentlig veldig rart ut å feire jul i går, selv om denne dagen feires samme dag hvert eneste år. For første gang i løpet av mine 20 år, har det ikke vært snø på julaften og det er veldig trist. Selv om jeg HATER snø, kan jeg også elske den litt. Kanskje jeg får litt julefølelse snart, bedre sent enn aldri!

Gårsdagen ble akkurat som forventet, god mat og supre gaver. For hvert eneste år som går, blir det vanskeligere og vanskeligere å kjøpe gaver til meg. Så det at jeg heller får penger i stedet for gaver, gjør meg ingenting. Da kan jeg bruke det på noe ekstra viktig, eller noe jeg virkelig ønsker meg. Og vet dere hva som er så fantastisk? Jeg ønsker meg ingenting nå, så disse pengene går rett til sparing – noe jeg trenger etter desember, hehe.

GOOOOOOD JUL♥

Hadde du det koselig i går & ble du fornøyd med gavene dine?♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg