MY NEW YEAR’S EVE DRESS

Da er endelig denne dagen kommet igjen, eller endelig og endelig… Det er faktisk litt skummelt å se tilbake på hvor fort dette året har gått. Men det har både vært gode opplevelser og vonde opplevelser dette året. Men jeg har lært mye dette året, og det skal jeg ta med meg videre inn i det nye året 2015. Jeg er HELT klar for å få en ende på dette året, og starte det nye året med et smil. Vi jentene har blitt bedt til Tjuvholmen i Oslo for å feire nyttårsaften der og det ser jeg virkelig frem til. Først er alle jentene bedt på kalkun hos Nadine, så drar vi innover til Oslo senere på kvelden for å rekke fyrverkeriet osv. Siden det er nyttårsaften er det ikke bare bare å komme seg hjem, derfor har jeg og noen av de andre jentene bestilt et hotellrom som vi skal overnatte på så vi har et sted å sove i natt. Alt er faktisk nesten i boks. Nå gjenstår det bare om jeg våger å bruke denne nye flotte kjolen min til denne feiringen. De fleste jenter har nok kjent på den følelsen av å være overpyntet? Det føler jeg litt med denne kjolen. Men så er det faktisk nyttårsaften i dag, og da føler jeg at jeg kan være så pyntet som jeg bare vil!

Det blir ikke mer blogging fra meg i dag, med tanke på hvor mye som skal foregå denne dagen. Derfor vil jeg ønske alle mine kjære lesere et riktig godt nyttår & håper dere får en helt fantastisk feiring!♥

Synes du jeg skal bruke denne kjolen & hva er dine planer for i dag?♥

15 kommentarer

Siste innlegg