JEG ER FORELSKET I TO STYKKER

Livet skal søren meg ikke være lett i visse tilfeller. Jeg har havnet opp i en liten knipe her, og det er at jeg har forelsket meg i to like, men også helt forskjellige jakker. Jeg handlet litt på Nelly her om dagen for å lete etter nyttårskjole, da fant jeg også en kåpe fra Selected Femme som kostet ca 1900kr. Jeg forelsket meg pladask i den. Fargen på kåpen er den jeg har lett etter så lenge, nemlig kamelfarge og den er helt perfekt i mine øyne. Men… På mandag kom en venninne innom Urban fra Fredrikstad som hadde en annen kåpe, som var i veldig lys beige. Jeg klarte ikke å ta øynene mine bort fra den og spurte umiddelbart hvor jakken var fra. Svaret jeg fikk var faktisk ganske sjokkerende. Nemlig fra butikken Vivikes og den kostet 2499kr. Jeg har aldri visst hva slags klær de har i denne butikken, heller aldri forstått hvor butikken er. Men jeg skal være ærlig å si at det var rett bort på den butikken etter jeg var ferdig på jobben. Det tok meg maks 5 minutter før jeg sa “jeg kjøper den”. Den er også perfekt. Og det er der problemet oppstår. Jeg er usikker på om jeg skal beholde jakken fra Selected Femme eller faktisk beholde begge to. Jeg vil, men også litt av meg synes det er litt dyre penger å bruke på to jakker som er like, men også veldig forskjellige. Hvis jeg kjenner meg selv godt nok nå, tror jeg at jeg beholder begge to uten å angre dessverre. Men lommeboken angrer nok veeeeldig på disse kjøpene.

Hvilken jakke likte du best & hvorfor?♥

48 kommentarer
    1. Begge var veldig fine, men den kamelfargede var virkelig helt smashing på deg! Jeg hadde gått for den! <3

    2. Den lyse, absolutt! Den ser mye “dyrere” ut, og har fine sømmer og knapper. Knappene på den andre (fra Nelly?) ser så billige ut, og ødelegger. Dessuten satt den lyse mye finere på! Fargen passet også bedre til deg, den lyse altså.
      Eneste som er postivt med den mørkere og ikke den lyse, er at skuldrene henger riktig (og mye finere) på den mørke.
      Fortell oss hva du ender opp med da!

    3. Den lyseste! Fordi den andre ser nesten sennepsgul ut, og det liker ikke jeg. Men det er du som skal velge, haha 😀

    4. HAHAHAH jeg trodde det var snakk om at du var forelsket i 2 gutter jeg.. hahhah jaja jeg synes den mørke jakken var finest.

    5. haha, ser at flertallet liker den lyseste, jeg likte derimot den mørkeste. den lyseste er selvfølgelig litt fin, men synes den “gule” hadde litt mer særpreg på seg. Du ser så mange kåper rundt om kring i den lyse fargen, så det blir mye mer spesiellt hvis du velger den andre jakka. pluss. Den var kulere, Den lyse var veldig finfin, men den “gule” var helt annerledes og kul. pluss at jeg digger at den hadde knapper 😀 haha

    6. Jeg liker den mørke best, ermene og knappene er mye finere enn på den lyse. Også syns jeg den mørke kler deg best, pga håret og hudfargen din og sånn:)

    7. den lyse jakken! Den ser renere ut og passer deg perfekt! Du har mørkt hår og bruke øyne, som kommer mer fram med den lyse fargen og står mer til deg 🙂 utrolig fin, og den lyse vil passe til så mye mer!!

    8. Jeg mener de er alt for like og dyre til å beholde, men hvem av dem du skal beholde det vet jeg jammen ikke. Kjempe fine begge to, så kanskje beholde den billigste da? 🙂

    9. Jeg likte best den til høyre! Likte ikke knappene og formen på den til venstre. Den andre derimot satt veldig mye finere på deg og kledde deg mye bedre.

    10. Jeg kan bedst lide jakken til højre, fordi den er mere klassisk med kun én knap. 🙂 Og så synes jeg den helst lyse og sarte farve er super fin!

    11. Helt ærlig synes jeg det er utrolig unødvendig å beholde begge! For det første er det dyrt, for det andre kommer du tilslutt å glemme den du leverte tilbake, og for det tredje har du så utrolig mye klær og jakker at du umulig får brukt begge kåpene som ofte fordi de ikke “passer til det andre du har på deg”.
      Synes også du ofte kommer med nye klær og sko som favoritter på bloggen du forelsker deg helt i, så ser vi aldri til de mer?
      Du har veldig mye klær, og jeg tror ikke du tar skade av å levere tilbake den ene jakken!
      Men jeg skjønner deg selvfølgelig! Jeg har også vært i slike situasjoner, og uansett hvor vondt det er for magefølelsen så bestemmer jeg meg for en ting. Og etterhvert er det andre plagget helt glemt, og jeg husker det ikke nå lengre.

    12. Anonym: Favorittene mine blir brukt hele tiden, men derfor blir det nesten for kjedelig at jeg skal legge det ut på bloggen hver eneste gang jeg bruker det. Liker å vise dere noe nytt/ gammelt nytt i steden for det samme om og om igjen hvis du forstår 🙂

    13. Er litt rart plagg og sko du har uttalt som “favoritter” havner på salgskontoen din på instagram, da. Skjønner veldig godt du vil bli sponset med herlige gaver, hvem vil vel ikke det? Men jeg synes det blir litt dumt når jeg stadig ser det ene etter det andre skoparet du har skrytt så av havne på instagram tilsalgs, eller klesplagg for den saksskyld. Du drar jo penger på noe du har uttalt som et supert produkt som du har fått gratis for å reklamere for. Er det egentlig lovlig? Du har jo så innmari mye klær at jeg tror ikke du tar skade av å levere en tilbake 🙂 Tenk så mye klær du har, som en normal bare kan drømme om!
      Synes den lyseste var finest, men jeg likte igjen veldig godt knappene på den mørkere. Jaja, hva du nå velger blir du nok fornøyd, du er jo så fin 🙂

    14. Den lyseste var uten tvil finest! 🙂
      Så returner den kamel-fargede, og kjøp deg heller noe annet fint for de pengene 🙂

    15. Den lyse var finest! Enig med en kommentar over her at den kamelfargede så litt billigere ut enn den lyse. Den lyse så ut som ordentlig kvalitet, mens den andre så litt for “nelly” aktig om du skjønner? Men begge var jo selvfølgelig veldig fin da. Alt kler den smukke, er det ikke det de sier? 🙂 Ha en fin dag videre!

    16. Den lyse var helt fanatisk fin 😍 Veldig classy, elegant og ren i stilen 👌 Så det vil vel si at jeg holder en liten knapp på den lyse altså ☺️

    17. Jeg synes slettes ikke de er like. Kanskje lengden, men ingenting annet. Synes du burde beholde begge, de kommer til å komme i bruk begge to til ulike anledninger. Du ser super ut!

    18. Sorry, men helt ærlig likte jeg ingen av dem. Jeg syntes dessverre dem ikke var fine overhodet. Men det er min mening da, så har du din. For all del, behold den du likte best. Jeg har sikkert mye i klesskapet mitt som du ikke liker også 🙂 prisene var også litt stive, jeg har ikke råd til klær ikke den klassen 😉

    19. Likte den lyse best!:) utrolig fin farge og passer godt fremover nå! Å du kledde den best om jeg kan si det 🙂

    20. Den lyse var definitivt finest ♥ det var mer “classy” hvis du skjønner. den andre var absolutt ikke stygg, men den hvite går nok med mer

    21. Ååh! Har lenge sett på den kåpen fra Vivikes og den er utrolig fin! Syns absolutt du skal beholde den.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg