WEDNESDAY MOOD

I går var jeg sammen med Martine og vi dro spontant til Sverige for å handle litt der. Jeg skulle egentlig kun kjøpe colabrett (haha lol). Men ble brått mye mer siden det var salg, godteriet blunket til meg og jeg var rett og slett i shopping humør etter å ha solgt litt ting på salgsbrukeren min i det siste. Heldigvis kjøpte jeg ting som jeg faktisk trenger, og det meste gikk i mat til familien så pengene ble brukt riktig for å si det sånn. Høres nesten ut som jeg har brukt flere tusenlapper på shopping, men det har jeg ikke gjort. Noe av det dyreste jeg kjøpte var inne på Kicks, trengte ny øyenbryn-gel siden jeg har klart å miste min fra BrowRehab. Disse nye produktene jeg kjøpte, skal jeg lage et eget innlegg om veldig snart, først må jeg bare få testet dem litt.

Onsdagshumøret mitt i dag suger. Jeg har dessverre blitt smittet av kjæresten min som var litt syk her om dagen, og nå er det jeg som har blitt syk. Det trykker i hodet mitt, dunker i nesa og jeg må nyse hele tiden. Det er slitsomt i lengden, og hvert fall å høre “gråter du?” når det bare er forskjølelsen som får tårene frem. Planene mine for i dag er derfor å ha en liten filmkveld for meg selv, gjøre litt bloggarbeid og drikke mye kakao. Hvis noen av dere har noen anbefalinger av serier eller filmer, tar jeg gjerne i mot det. Må jo ha noe å gjøre denne avslappende dagen ♥

Siden jeg er så modell i dag, var det like greit å ta bilder av mine favoritt sko for øyeblikket. Litt finere syn enn meg akkurat nå, eheheh. Da er det selvfølgelig snakk om mine kjære Nike Air Max Thea. Nå som jeg endelig har gått dem inn, er de mye mer behagelig å gå med. Så er de midt i blinken for alle antrekk jeg bruker, blir så rent med disse hvite skoene.

Hvordan er formen/ humøret ditt i dag?♥

25 kommentarer
    1. Jeg anbefaler virkelig The 100! Det handler om at jorden har blitt gjort umulig og overleve på, som gjorde at de overlevende måtte rømme til en romstasjon. 100 år senere sender de 100 ungdommer (som alle har brutt loven på romstasjonen) ned på jorden for å finne ut om det er mulig å bo der igjen.
      Jeg liker også veldig godt Beauty and the Beast 🙂
      Håper det var to serier du ikke har sett før!

    2. Jeg anbefaler serien The Fresh Prince of Bel – Air. Den er litt gammel, men samtidig ikke så mye. Det er med William Smith. Jeg sitter å ler hele tiden og serien er en ganske good feeling type !
      Du må ha god bedring 🙂

    3. Kakao hjelper ikke på forkjølelsen, om det er derfor du drikker det, haha! Anbefaler at du drikker te med sitron og honning 🙂 Men selvsagt, kakao er utrolig godt så skjønner at du drikker det! God bedring <3

    4. Annabelle Sørensen: Har litt mye slim (hehe unnskyld for detaljer) som mååå bort. Da hjelper det litt med noe varmt å drikke, men te blir det også haha. Tusen takk 🙂 <3

    5. Utrolig nok, kjempe bra! Kanskje litt nervøs for morgen dagen i og med at jeg har prøveeksamen. Menemen!
      Uff, ikke noe behagelig. God bedring! Elsker forresten de skoene 🙂

    6. Varme/kalde melkeprodukter produserer bare mer slim. Så ville absolutt gått for te med sitron/honning/ingefær. 🙂 god bedring!

    7. Er ikke så fan av sånne typiske rene drama/kjerlighets serier så jeg ser mer på sånn overnaturlig/fantasy serier, vet ikke om det er noe for deg jeg haha.
      Supernatural
      American Horror story
      The 4400
      One upon a time
      Fringe

    8. Hei! Jeg ser på siden din her at du har reist til New York. Kunne du tenke deg å dele dine New York-tips med VisitNewYork.no gjennom et lite intervju? Send meg en e-mail! Mvh Beate.

    9. hva heter salgs-instagrammen/bloggen din?
      red band society, atlantis, da vincis demons, constantine, finding carter, chasing life, bitten, dominion, hannibal, in the flesh, how to get away with murder, orphan black, the 100, penny dreadful, sherlock, sleepy hollow, the knick, helix, witches of east end, the leftovers, under the dome, the strain, ascension og faking it er fantastiske serier imo!!

    10. Melkeprodukt produsera meir slim så eg ville heller anbefalt noke anna å drikke om det er for forkjølelsen sin del 🙂 Om det er kun for kosen sin del så er det berre å hive nedpå ein kopp eller to til! 🙂 Masse god bedring! Eg er småforkjøla sjølv og i tillegg er kjæresten vekkreist, så eg ligge igrunn berre å syns synd i meg sjølv, haha 🙂

    11. Er du sammen med Didrik igjen?<3 En serie jeg virkelig anbefaler er Broen! En svensk og dansk krimserie som gikk over ALL forventning, absolutt verdt å se! Er egentlig ikke glad i krim eller skandinaviske serier men det ble en av de beste seriene jeg har sett hittil, anbefales! Finnes på netflix 🙂

    12. Kan du ikke lage et innlegg med favoritter? Alt fra tv-serier og filmer til klær, mat, steder du har vært osv? 🙂 det hadde vært kult 🙂

    13. Hvor har du kjøpt skoene?? Har sykt lyst på de selv, bare i anne farge. Hvis de er fra urban, har dere isåfall andre farger?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg