WHAT IS IN MY BAG

Formen min er dessverre ikke helt fin enda, så derfor prøver jeg å være litt oppfinnsom med innlegg på bloggen. Jeg har så lyst til å fikse meg, ta på nye klær og ta bilder til bloggen, men å faktisk gjøre det er et slit med formen akkurat nå. I stedet har jeg valgt å skrive et innlegg om What is in my bag. Dette var det en leser senest i går spurte om jeg kunne ha på bloggen. Jeg synes det er veldig artig å se på andre bloggere om hva de har i veskene sine, så hvorfor ikke dele det jeg også? Ikke at jeg har noe mer spennende å vise frem, men moro er det!

Jeg er den personen som alltid skal ha med alt jeg trenger, er noe lagt igjen hjemme så snur jeg. Ellers må jeg kjøpe det i en butikk, for jeg er avhengig av å ha alt dette i vesken så fort jeg drar et sted. Det jeg tenker er at hvis jeg først skal bruke en veske, er det like greit å fylle den opp med alt du “trenger” hvis dere skjønner hva jeg mener. Trenger ikke 90% av det jeg har i vesken, men det er ting jeg liker å bruke, ting jeg har blitt avhengig av å ha med og generelt ting som har blitt en vane å bruke.


♥ 1. Min kjære lommebok fra Pauls Boutique London.
♥ 2. Selvfølgelig iPhonen min med deksel fra Adidas butikken i Soho.
♥ 3. iPhone laderen min – Dette vet jeg ikke om jeg har fortalt tidligere. Men hvis jeg plutselig ser at jeg “kun” har 50%, blir jeg stresset og må sette den til lading med en gang. Så se for dere meg når jeg har 20% dere, hehe.
♥ 4. Parfyme fra Escada – Dette er også en ting jeg ikke tror jeg har fortalt. Jeg er avhengig av å lukte godt 24/7. Jeg sprayer meg før jeg skal på jobb, rett før jeg er ferdig på jobb, og senere på kvelden. Da jeg står opp, før jeg gjør noe som helst annet, må jeg ta på meg parfyme for å lukte godt.
♥ 5. Deodorant – Ikke at jeg akkurat svetter mye under armene, men om jeg skal føle/ innbille meg at nå trengs det deodorant, da har jeg det med meg.
♥ 6. Bodyspray fra Victoria’s Secret – Nå er det igjen inne på duft, og hvis jeg allerede har tatt på parfyme, liker jeg å lukte godt overalt på kroppen. Da er det godt å ha med en bodyspray som ikke har en like sterk lukt som en vanlig parfyme.
♥ 7. Tyggis – Skal igjen dele noe litt hemmelig med dere; Jeg nekter å dra steder uten tyggis, jeg må ha god ånde hele tiden. Jeg kan nesten få panikk hvis jeg skal snakke med noen uten å ha tatt en tyggis fordi jeg er redd ånden min lukter vondt.
♥ 8. Antibac – Dette har jeg brukt i sikkert nærmere 2 år, men først etter 1 år blitt avhengig av å ha med overalt.
♥ 9. Håndkrem fra Declèor – Spesielt om vinteren kan jeg få veldig tørre hender, og det er jeg ikke fan av. Så for å holde hendene fuktige gjennom vinteren blir denne håndkremen brukt mye.
♥ 10. Hockey Pucker i jordbærsmak – Favoritt godteriet mitt er med meg overalt, ferdig snakka!
♥ 11. Sist men ikke minst hårbørsten fra Tangle Tezer – Veldig deilig å kunne ha en så liten og praktisk børste med seg overalt som ikke tar stor plass.

Hva har du i vesken din & noe du bare MÅ ha med deg ut?♥

8 kommentarer
    1. Hehe var jeg som ønsket et slikt innlegg igår,så utrolig morsomt at du faktisk laget dette innlegget! Viser at du hører på leserne dine 😀

    2. har alltid med mobil, ekstra par linser, lommebok og ørepropper. om større bag,samme som isted, + hudkrem (for neglebånd og tørre hender), neglesaks (drar av huden rundt neglene om jeg ikke har saks) ørepropper, linser, tamponger, ipod og lader. og ofte strikk og to hårspenner også, men ikke alltid.

    3. Get well soon! I don’t use purses. haha.
      If you ever feel like reading some blogging straight from the heart, about hard truths or just about dealing with life, go ahead and check my blog out. Who knows? You might relate.
      I admire the ability you have to see and write about everything in a positive way! Wish I had that ability. Anyways, I wish you all the best. Your blog is amazing.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg