GOLD SPARKLING NAILS

En av høydepunktene i hverdagen min er dagen det har kommet til en ny dag, med ny neglelakk på neglene. Nå som jeg fremdeles har lange negler, er det alltid ekstra glede med å lakke neglene. Det er faktisk rekord på hvor lenge jeg har klart å ha lange negler. Det må jeg faktisk takke Millionails og Grow stronger lakken fra Essie for. Jeg har aldri vært flink til å bruke sånn strenghtening treatment base på neglene mine, samt Grow stronger lakk før. Men det har faktisk gjort at neglene mine vokser fortere og de har blitt hardere/ sterkere. For kjempe lenge siden da jeg hadde på gel-negler, ble de ekte neglene mine helt ødelagte etter denne manikyren. Så ødelagt at mine ekte negler nesten var som gel. Jeg kunne bøye dem i alle kanter, og de tålte ingenting før de ble flisete og knakk. Etter den opplevelsen, begynte jeg med en gang med å behandle neglene mine mye bedre med beskyttelseslakk for neglene. Nå i dag er neglene mine kjempe harde, og de har holdt seg overraskende lenge.

For noen uker tilbake, kjøpte jeg noen nye Essie neglelakker som var i gull. Den ene neglelakken er det glitterbiter i, så den er super fin til å lakke over den andre basic lakken du har brukt. Jeg er egentlig ikke noe særlig fan av glitter, men på neglene synes jeg det er utrolig pent – spesielt om det er gull.


Fargene heter Rock at the top & Jiggle hi jiggle low (haha).

Likte du neglelakken?♥

7 kommentarer

Siste innlegg