ANTREKK 130115

I går kveld kjedet jeg meg så sinnsykt mye at jeg begynte å gjøre så sylt mye unødvendig dritt. Da snakker jeg om å bare flytte på ting på rommet, og så sette det tilbake fordi det så teit ut. Dette gjorde jeg i sikkert 2 timer, før jeg kom opp med en ny idè. Jeg har fremdeles ikke fått vist dere alt jeg kjøpte fra New York, på meg – blant annet litt ting jeg har fått til jul også. Så jeg la frem sikkert 5-6 antrekk på sengen som har blitt stylet opp med dette + sponset ting. En av de smarteste tingene jeg gjorde, var å ta bilder av antrekkene før jeg la det tilbake. Det hadde vært så sykt kjedelig å komme på dette etter man hadde ryddet alt vekk. Nå vet dere hvor fornuftig kveld jeg hadde i går, haha.

Antrekket mitt i dag, er desidert et av mine favoritter fra alle de jeg la frem i går kveld. Carhartt genseren tror jeg er den kuleste genseren jeg eier for øyeblikket, samt mine favoritt sko som jeg bare måtte style opp med denne genseren. Jeg synes i tillegg at skoene passet veldig bra til mine boyfriend jeans. Noen ganger kan jeg slite med å finne ting som jeg kan style denne buksen opp med, men det er jo lett som en plett! Er bare ikke alltid jeg føler for denne “slække” stilen nedentil og dessuten så er det en stor forandring fra å gå fra alle disse SUPER tighte buksene jeg bruker, til boyfriend jeans. Men dette er noe jeg må bli vant til, fordi boyfriend jeans er drit kult.

Jeg har en liten gladnyhet til dere som er klokke-elskere som meg; På NickCabana.com kan du nå få 15% rabatt på ALLE produktene helt frem til 15.februar. Bruk rabattkoden “maddepaddee” som gir deg 15% rabatt på alt på nettbutikken. Kanskje du vil gi deg selv en litt sen julegave eller en tidlig bursdagsgave til en av dine kjære?♥


Carhartt genser & boyfriend jeans fra Junkyard (sponset)  // Nike sko fra Urban // Klokke fra NickCabana

Hva synes dere?♥

45 kommentarer

Siste innlegg