KONKURRANSE: VINN GAVEKORT PÅ JUNKYARD TIL HELE 2000 KRONER

Vinneren av Sunglasses Shop konkurransen, som får velge ut sine valgfri Ray-Ban solbriller ble Otto! Gratulerer så mye. Du vil bli kontaktet veldig snart.


En annen ting jeg bare vil si, siden det nå var en gutt som vant forrige konkurransen; Dette er konkurranser for både jenter og gutter. Og kjære gutter, ikke vær flau hvis du melder deg på en bloggkonkurransen. Det er noe helt annet enn å faktisk legge igjen en vanlig kommentar, i forhold til å legge igjen en kommentar fordi du kan vinne SYKE premier. Er det verdt å gi faen fordi det er en bloggkonkurranse på en jenteblogg eller er det verdt å vinne? Du taper ingenting, du kan jo faktisk VINNE!

I samarbeid med Junkyard er jeg nå så heldig og får kjøre i gang en ny konkurranse på bloggen min. Dette er en konkurranse jeg nesten holder hver eneste måned siden jeg ser hvor mange som digger disse konkurransene jeg kjører i samarbeid med Junkyard, og det er såå herlig. Jeg avsluttet akkurat Instagram konkurransen på @madeleinepedersenn, så gå inn på samme bildet du meldte deg på, og sjekk om du er den heldige vinneren. Denne konkurransen på bloggen blir kjørt på samme måte som alltid – så det skal være muligheter til at flest mulig får meldt seg på. Premien er som sagt et gavekort på hele 2000 kroner og konkurransen varer frem til neste tirsdag!

Det eneste du trenger å gjøre for å delta er:
♥ Like facebook siden til Junkyard her.
♥ Følge @junkyardnorge på Instagram.
♥ Legg igjen en kommentar på bloggen med “GJORT” ++ mailen din slik at jeg får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren.

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET OG VINNEREN BLE LENE

Likte du denne konkurransen?♥

805 kommentarer

Siste innlegg