MAC ME UP

Gooooood lørdag! I dag skal jeg vise dere alle mine kjære MAC leppestifter og lipglosser som har blitt etterspurt om. Jeg innså vel ikke hvor mange jeg hadde før jeg faktisk satt dem opp på rekke og rad på badet i dag. Men jeg må jammen meg fortelle dere at jeg har en herlig samling. Jeg har blitt så fornøyd med lipglossen jeg kjøpte i NYC at jeg bestilte 3 stk på Kicks forrige uke. Jeg har ikke fått testet ut alle dem enda, men uansett er jeg veldig glad for at jeg valgte disse fine fargene. Ikke for sterke, men perfekte til å få litt ekstra farge og glans på leppene. Når det kommer til leppestifter får jeg aldri nok, selv om det burde bli en stopp på dette. Jeg elsker leppestifter generelt, og MAC leppestiftene er så vannvittig fine at jeg bare måtte hamstre da jeg først kunne mens jeg var i New York. Angrer jeg? HAHA, så klart ikke♥


I rekkefølgen heter fargene; Deelight, Right Image, Lound & Lovely og Double Dare.


Cremesheen Sunny Seoul, Cremesheen Speak Louder, Amplified Girl About Town, Retro Matte Relentlessly og Retro Matte Ruby Woo.


Satin Viva Glam II, Satin Twig, Matte Taupe, Satin Captive og Matte Diva.

Likte du noen av dem?♥

12 kommentarer
    1. Kan du ikke ha et innlegg der du har de på leppene? Så mye enklere å se hvordan fargen ser ut da, enn med bare bilder av selve fargen 😀

    2. Fine leppestifter, liker spesielt godt Satin Twig. Har vurdert å kjøpe den selv, faktisk!! Ahh, leppefarge er faktisk favoritten min når det gjelder sminke, jeg bare elsker det!
      Bare lurte på om du kunne være så snill og svart meg på et spørsmål. Jeg lurer veldig på størrelsene på boyfriend jeansene fra Junkyard, de du brukte nylig i outfiten din. Hvilken størrelse har du, om jeg kan spørre? Er så usikker hvilken jeg skal tørre å klikke hjem. Hadde vært utrolig snilt om du svarte, hadde hjulpet masse!
      Ha en fiiin lørdag, søte Maddeee! 🙂

    3. kan du lage et innlegg om klokkene dine? sånn som dette, men med klokker❤️så snart som mulig☺️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg