TODAYS

VINNEREN AV JUNKYARD KONKURRANSEN BLE LENE! Sjekk mailen din så du får mottatt ditt gavekort på 2000 kroner.


I dag har jeg jobbet siden 09:00 til 17:00, og rett etter dette gikk veien videre på treningssenteret for å trene styrke med Anni. Vi fikk trent i nesten 2 timer, så med tanke på at jeg hadde det veldig travelt i dag, gikk det veldig greit. Jeg skal på personalmøtet nå snart og venter på å bli hentet av Ingvild. Sjokkerende nok har jeg rukket å dusje og nå blogger jeg – aldri hatt på turboknappen så raskt før. Med tanke på hvor travelt jeg har hatt det i dag, har jeg ikke fått tatt så veldig gode bilder. Men den siste tiden som jeg har jobbet, har jeg knipset et par godbiter som jeg veldig gjerne vil vise dere. En av tingene jeg spesielt vil vise dere er den nye jakken min fra Junkyard, veldig enkel å style og spesielt da jeg elsker looken med skjorte rundt livet. Det er SPOT ON med en enkel jakke, så det blir litt “mer” å se på.

Ha en fortsatt fin kveld♥


Jakken finner du her. (Sponset)

Har du hatt det litt travelt i det siste?♥

7 kommentarer
    1. If you don’t like anything about you …please STOP ! you are perfect ,be thankfull!!
      Best wishes from Bulgaria 🙂 you have fans here too ! Аctually,have you ever heard anything about Bulgaria (near Turkey) ?
      X.o.x.O

    2. hva skjedde med beachit egentlig? kunne du skrevet om hvordan du fikk til å ha egen nettbutikk? har veldig lyst selv:)

    3. Hei, Madde.
      Jeg har noen spørsmål til deg jeg gjerne håper du kunne svart meg på, det hadde vært til stor hjelp. Jeg vet jo det at du sliter litt med matte fra tidligere blogginnlegg angående dette, og det gjør jeg også. Har heldigvis ståkarakter (2-3), men nå skal jeg begynne å jobbe i kafèe med kasseaparat og er litt usikker på hvordan det skal gå. Jeg har litt tidligere erfaring med å jobbe i klesbutikken til tanten min i sommer, og følte jeg kom nogenlunde inn i det etterhvert, men synes litt småting som å gi tilbake store summer i kronestykker var vanskelig.
      Synes du det var vanskelig å komme inn i det, eller falt det kanskje helt naturlig for deg? Kjenner jeg gruer meg ganske mye når det gjelder dette, men vil ikke la muligheten gå forbi meg, siden det er en god arbeidserfaring. Har du noen tips? Om du er som meg såklart, det er jo noen som er gode i sånne ting selv om de ikke er så gode i matte ellers.
      Hadde satt veldig stor pris på svar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg