LANGHELG

Helt utrolig å tenke på at jeg faktisk har fri fra ALT resten av uken. Da får jeg masse tid til bloggen og faktisk slappe av før det braker løs med julebord med Urban i Oslo, litt sent kanskje men jeg er likevel klar for helgen. Jeg har vært så sinnsykt opptatt med både jobben på Urban og treningen, at jeg har vært litt stresset fordi jeg også har en blogg å oppdatere. Jeg har alltid hatt som mål at jeg aldri skal gå e dag uten å blogge, og det har jeg jammen meg klart òg – utrolig nok. Etter jobben i dag, dro jeg på treningen med Ida for å trene litt rygg i dag. Jeg har trent litt for mye rumpe og ben den siste tiden, rett og slett fordi det er der jeg er sterkest. Jeg hater å trene armer og rygg, fordi jeg ikke har noen særlige gode øvelser til akkurat dette. Så jeg har imot tips med et stort smil, dere!

Jeg har endelig begynt å trene ordentlig takket være min kjære bestevenn Ida, som har vært veldig flink, endelig satt meg inn for det (maten henger litt etter, er for glad i det usunne hehehe) og motivasjonen har holdt seg veldig stabilt de siste ukene. Derfor må jeg bare fortsette så dette blir en rutine av seg selv nesten. Det passer derfor perfekt at jeg har fått litt nytt treningstøy som jeg skal vise dere i løpet av denne uken. Jeg har allerede brukt min nye tights to ganger, jeg elsker den og liker fargene veldig godt. Dette er en så kalt rumpetights, men dessverre ble det ikke noe Nicki Minaj på meg dere. En ting ved meg selv om jeg hater mest, det er desidert rumpa. Men heldigvis har jeg litt selvironi og tuller om den sykt mye, kanskje litt for ofte.. Men men, den kommer seg sakte men sikkert, brått får jeg rumpe i rumpetightsen og den dagen skal jeg fader meg være stolt.


Tightsen er sponset via Instagram og direktelink til den finner du her.

Hvordan har uken din vært så langt & ser du frem til helgen?♥

14 kommentarer

Siste innlegg