BEAUTY DAY WITH MAKESTYLE

I dag som jeg har fri fra jobben, måtte jeg bare prioritere den nye sminken min som jeg har vært så gira på å teste ut! I samarbeid med Makestyle var de så snille og sendte meg mange sminkeprodukter og dere skal tro jeg gliste bredt da. Dette er produkter/ merker jeg aldri har testet ut før og visste derfor ikke hva jeg hadde i vente. Jeg testet ut flytende foundation på meg selv, dette er første gang jeg legger det på selv så det var veldig uvant. Samt gjorde jeg noe litt gammelt nytt med mascaraen jeg testet ut, nemlig å påføre på vippene oppe og nede. Jeg kan fort få litt for drastiske og litt for edderkopp vipper hvis jeg påfører mascara på begge delene, men til denne looken synes jeg det funket. Jeg ble veldig overrasket over hvordan resultatet ble, og hvor pent sminken la seg. Derfor, siden jeg fikk så mange nye produkter, hvorfor ikke lage step by step innlegg igjen?

FØR:

Her er jeg helt usminket.

STEP 1:


Nilens Jord Velvet Perfection Foundation fra Makestyle i fargen medium.


Som dere ser er den litt for lys til min hud, men heldigvis kommer jeg til bronzingen nå.

STEP 2:

Hot Makeup Hot Bronzing Kit fra MakeStyle.


Fra samme Bronzing Kit tar jeg en liten all face over bronzing og markerer kinnbena mine.

STEP 3:

Hot Makeup Hot Shaddow Collection fra Makestyle.


Jeg bruker de 2 fargene ved siden av hverandre, som jeg har pekefingeren min på. Den lyeste bruker jeg innerst, mens jeg skyggelegger bittelitt med den mørkere fargen.

STEP 4:

Arteco All in One Panoramic Mascara fra Makestyle.

STEP 5:

Hot Makeup Eyebrow Box fra Makestyle.


Dette er digg. Her følger det faktisk med øyenbrynslapper – som er lik formen på brynene dine så det tar deg 30 sekunder å tegne på. Fantastisk!

STEP 6:

Nilens Jord Lipstick Soft Rose fra Makestyle.

RESULTAT:

Likte dere det?♥

// Sponset via Instagram

45 kommentarer

Siste innlegg