WINTER WONDERLAND – BEHIND THE SCENES

I dag sto jeg opp 10:00 for å sminke og gjøre meg klar til en morsom shoot med Silvija, som er en av venninnene til søsteren min. Det skulle være Rødhette tema, med en liten vri av eplet til Snøhvit. Forberedelsene til shooten må jeg si var ganske gøy, vi sprayet epler røde og la frem roseblader på snøen i skogen. I tillegg brukte vi røyk-granat til å få litt mer stemning i bildene. Resultatet ble DØDSKULT! Det var absolutt verdt frysningene i minusgradene for å få til disse bildene. Søsteren min tok noen bilder underveis, men ellers trengte vi hun til det meste som var bak kulissene, if you know what i mean. Jeg har faktisk verdt på en tidligere shoot med Silvija, og ble fornøyde med bildene da, hun har kommet seg sykt med ideèr og fotografering, så disse bildene vil bli ganske bra tror jeg.

Etter denne shooten var jeg så kald at jeg gikk opp på rommet og la meg i sengen med en gang, og sovnet. Kanskje like greit at jeg sov litt før jeg skal prøve meg på hjemmelaget sjokolademousse for første gang i dag. Det skal tydeligvis være veldig lett å lage, men derfor skremmer det meg litt – som oftest da jeg klarer å gjøre en dum feil som kan ødelegge alt. Men det skal bli gøy! Hele familien elsker sjokolademousse, så nå er presse hvertfall høyt etter jeg lagde panna cotta forrige helg, som alle elsket.

Hva synes dere?♥

9 kommentarer
    1. du er så utrolig perfekt! bryna dine er kjempe fine nå!! elsker stilen din, du er så orginal og vet hva du liker, og kler det! elsker bildene, lyset og du var kjempefin😍😍lykke til med dessert og god helg! kan du lage klokkeinnlegget??❤️❤️

    2. Hej! Jag har nyss startat en ny blogg där jag verkligen kommer att satsa och är super taggad inför den. Min blogg handlar om för det mesta mode och makeup, även en del av mitt vardagsliv! Skulle bli jätteglad om du kunde kolla in den och kanske dela den om du tycker den är bra!
      Tack själv för en bra och intressant blogg!
      Med vänlig hälsning,,
      Elinn
      improveme.se/elinnchanel/

    3. Bildene til Silvija er alltid så vakre. Har sett serien du var modell i og igjen, du burde ha vært noe innenfor dette!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg