MIN LØRDAG

I går dro jeg inn til Oslo sammen med Martina og Linnea fra Urban Moss, vi skulle møte resten av regjeringen i Oslo på Quadis. Der skulle vi kose oss med middag, kaker og drikke. Jeg har faktisk kun møtt 3 av de 17 personene som skulle samles i går kveld. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg grugledet meg litt til denne kvelden. Men etter å ha hilst på alle sammen, så kunne jeg bare senke skuldrene og kose meg resten av kvelden. Jeg hadde hørt så mye bra om denne gjengen, og hørt noen syke gullkorn fra et par av dem. Så å endelig kunne møte disse menneskene, det var helt knall! Emelie hadde laget en quiz som innebar alle vi som var på Quads i går, vi skulle for eksempel gjette på hvem som var raskest, til hvem som hadde størst munn. Selvfølgelig stod jeg på spørsmålet hvem har størst munn, for jeg visste selv at det kunne ikke være andre enn meg selv. Og for at vi skulle finne ut av dette, skulle vi 3 som det stod mellom opp og prøve å ta flest mulig marshmallows inn i munnen. Ikke at det er noe å skryte av, men siden jeg tapte den andre gjettekonkurransen, må jeg vel ta på meg litt av skryten at jeg vant på noe i hvert fall, haha. Toppen av det hele, vant gruppen min gjettekonkurransen og fikk noen enorme gull(sjokolade)medaljer.

Jeg hadde det så utrolig koselig med alle fra regjeringen i går, at det var så leit å måtte si hade til dem alle. Men fyttikatta, jeg håper dette kan bli en ting vi får til en helg hver eneste måned. Så gøy hadde jeg det i går! Gleder meg allerede til neste gang vi møtes igjen♥

Hvordan var din lørdag?♥

9 kommentarer

Siste innlegg