BILDENE FRA SHOOTEN MED SILVIJA KUZET

Silvija har vært så effektiv med bildene vi tok på fredagen, at hun allerede er ferdig og har tilsendt meg de beste bildene. Jeg har gledet meg sååååå mye til å se bildene, siden bare da de var uredigerte, var de allerede bra. Hun bruker et ganske bra kamera med gode innstillinger, så jeg er ganske misunnelig der. Jeg har sett igjennom alle bildene, og har mine favoritter. Det var absolutt verdt å fryse som bare pokker under denne shooten, for resultatet ble bedre enn forventet. Jeg trodde leppene mine nesten ville være stive og ikke være beveglige, men der tok jeg feil. Det som gjorde bildene ekstra bra var faktisk den fine blandingen av rødt og hvitt. Jeg tror jeg har undervurdert hvor pent rødt og hvitt er sammen, så disse fargene skal bli brukt mye fremover. Med tanke på hvor mye snø det var denne dagen vi tok bildene, hadde vi ganske så flaks siden nesten alt er regnet bort nå.

Hvis dere vil, kan dere gjerne følge Silvija på facebookside hennes her, der hun deler alle bildene hun tar.

Likte du bildene?♥

22 kommentarer

Siste innlegg