ANTREKK 290115

I går da jeg dro til Sarpsborg med pappa, for å vitne i en rettsak, ble det dessverre mye venting. Til slutt var det lunsjpause i 1 time, når jeg allerede skulle vært inne for å vitne for en halvtime siden. Pappa synes tydeligvis ventetiden var ganske lang, siden han sovnet ute i gangen på Tinghuset haha. Vi bestemte oss derfor å gå ned til sentrum for å få tiden til å gå litt raskere. Da fant jeg to godsaker på BikBok og på GinaTricot. Jeg har lenge ventet på at den varme, rosa pledd-cardiganen skal komme inn igjen på GinaTricot, etter Ida kjøpte den siste de hadde her i Moss ble jeg helt forelsket i den. Den er jo så fin, varm og ikke minst super søt! Og det sykeste er at jeg aldri kjøper ting som er rosa, siden jeg egentlig ikke liker den fargen. Men jeg klarte ikke å motstå denne cardiganen, og er så fornøyd over at jeg endelig fikk kjøpt den. Toppen jeg kjøpte på BikBok er helt enkel med høy hals, derfor jeg likte den. Den er kjempe fin til skjørt hvis du skal på fest og spesielt med jeans til med skjorte rundt livet. Digger at denne toppen er så enkel at den kan brukes til mye forskjellig. Men i dag ville jeg få for en casual look, og en veldig kosete look med verdens søteste cardigan. Jeg tror jeg er frelst!


Cardigan fra GinaTricot // Topp fra BikBok // Bukse fra TopShop // Sko fra HenryKole // Veske fra RiverIsland // Klokke fra Larsson&Jennings

Hva synes dere?♥

32 kommentarer

Siste innlegg