I FEEL FAB AND I SMELL FAB

Etter i går, er jeg ganske sliten med tanke på at jeg jobbet og så var opptatt helt frem til 03:00 i natt. Så jeg sov litt lenger enn forventet i dag, og jeg har planer om å bare være inne i dag med kjæresten min og se mange filmer. Jeg sier filmer nå, men det blir brått å fortsette på Breaking Bad. Man blir jo så utrolig hekta på det at du ikke klarer å slå av, fordi du bare MÅ se hva som skjer i neste episoden. Hvis jeg ikke tar feil nå, har vi sett snart 3 sesonger med Breaking Bad på under 1 måned. Det sier vel litt, når vi til og med våkner og skrur på Netflix – som er noe av det første vi gjør på morgenen. Litt for glad i denne serien tror nå jeg.

Anyways, nå vet dere hva dagen min skal gå til. Det dere ikke vet er hvor flott jeg føler meg for tiden! Humøret mitt er sånn gladhumør/ tullehumør og jeg gliser stort sett hele tiden. Men en av grunnene til at jeg føler meg rett og slett fantastisk, er de nye produktene jeg har mottatt. Jeg både føler meg fantastisk, og jeg lukter fantastisk. Bedre kan det ikke bli! Jeg har blitt veldig glad i Versace, både klær og duftene de har. Til jul fikk jeg en ny Versace parfyme, og nå i januar har jeg mottatt 2 nye Versace dufter som jeg elsker. En annen ting jeg har blitt veldig flink til å bruke er håndkrem, nå som mine hender blir så fort tørre er det godt å ha en god håndkrem som i tillegg lukter helt himmelsk. Jeg har begynt å bruke en ny håndkrem fra Gucci, og den har jeg forelsket meg i. Den er kjempe god på hendene mine, og den lukter helt amazing. Jeg har den med meg overalt, til enhver tid. Det siste produktet jeg skal fortelle dere om nå, er den nyeste lipglossen min fra bareMinerals Marvelous Moxie i fargen Show Off. Dette er virkelig en lipgloss du skal vise frem, for den er super fin på. Det er en lys rosafarge, som nesten blir litt gjennomsiktig på leppene – men den fremhever din naturlige farge på leppene med litt ekstra rosafarge på seg. Absolutt en av mine nyeste favoritter på leppene♥

Har du noen av disse produktene, eller noen du vil anbefale meg?♥

// Sponset via Instagram

9 kommentarer
    1. Hei Madde! Kan du lage en såkalt “Perfume collection” video? Hadde vært kjempegøy å se, er sykt glad i parfyme og dufter! Du kan lage innlegg om det også såklart men hadde vært ekstra stas hvis du kunne tatt det på video <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg