MEET & GREET THE DEXTAPE PÅ URBAN ++ MER

Hei kjære lesere!!! Siden jeg jobber på Urban, har jeg fått med meg noe sinnsykt moro som skjer i dag. De fleste av dere kjenner kanskje til The Dextape? De drar nå på norgesturne med filmen og kommer til din by for et premierearrangement. (Men det er kun visse butikker i Norge, ikke alle). De vil komme med cast&crew fra filmen for å engasjere folk til å bli med på premierevisningen og ikke minst premierefesten. Gøyeste av alt, de rigger opp et enkelt DJ setup hvor dem selv spiller musikk og lager stemning i butikken. Nå over til det morsomste; De lodder ut et par premiere/ fest billetter til de oppmøtte, og casten signerer posters. Du kan altså derfor sikre deg billetter til premieren og festen ved å møte opp på Urban Moss mellom klokken 16:30-17:30. Og husk, premieren er klokken 18:00.

For at du skal få en liten oversikt når dem kommer til DIN by, gå inn på denne facebooksiden og finn ut mer.


Bare så jeg får sagt dette med en gang, dette innlegget er verken sponset eller noe jeg får betalt for. Av og til er det koselig for oss bloggere å bare kunne spre litt glede/ morsomheter på bloggen, ved å informere dere om events/ konkurranser som dette. Nå er jo dette jobb relatert fra min side, men dere skjønner greia? Når det er sagt, skal jeg fortelle dere om noe annet godt. Dere aner ikke hvor digg det er å ha en mor som bruker samme skostørrelse som deg, frem til hun faktisk kjøper de Reebok skoene du har siklet etter helt siden de kom i butikken. Jeg skal ikke lyve, jeg har holdt på å kjøpe dem et par ganger. Men at mamma kjøpte dem nå, gjorde meg ganske fornøyd med samvittigheten min og fristelsen jeg klarte å stå imot. Endelig er Reebok Classic White i hus, og jeg kan endelig stjele dem litt av mamma. Selv om vi har ganske forskjellig smak på ting, er det enda godt at når det først klikker mellom oss, at det er slike godbiter som dette som dukker opp i heimen. Kunne faktisk ikke vært mer fornøyd nå, de er jo helt SINNSYKT fine og tidenes mest behagelige sko å gå med♥

Skal du på Meet & Greet med The Dextape & hva synes du om Reebok skoene?♥

10 kommentarer

Siste innlegg