FINALLY

I går var jeg hos legen min veldig tidlig på dagen, for å snakke om noe jeg har hatt komplekser med siden jeg gikk på barneskolen. For veldig lenge siden skrev jeg et innlegg på bloggen min om at mine bryster ikke var like, og at det faktisk er en stor forskjell på dem. Dette fikk jeg bekreftet i går, og av en merkelig grunn, var det deilig å høre det fra en lege. Da fikk jeg liksom endelig et ordentlig svar på at ja, forskjellen synes, og det synes veldig godt. Vi snakket derfor lenge som hva jeg ønsket å gjøre, og silikon ga jeg streng beskjed om at det ønsket jeg meg ikke. For meg er det ikke viktig å få større pupper, men heller bare ha like, slik at begge passer inn i en bh.

Da jeg var mindre skjønte jeg fort at det var noe rart når den ene puppen min var større enn den andre. Jeg husker godt at med årene fikk jeg høre “når du blir 18 år vennen, da er de like store”. Men det skjedde aldri og jeg er lei av å måtte vente. Ganske lei av å måtte skjule de lille formene jeg har også.

Med tanke på alle øreoperasjonene mine gjennom årene, fjernet de brusken på mitt høyre ribbein i første operasjonen som betydde at jeg nesten manglet et helt ribbein. Selv om de fikk til å forme brusken til øret jeg har nå i dag, dukket det opp nye problemer med kroppen min. Siden jeg mangler ribbein på høyre side nå, ser mitt høyre bryst automatisk større ut. Med andre ord, det har egentlig doblet størrelsesforskjellen. Og nå vil jeg fikse opp i dette. Jeg venter nå på svar, og mest sannsynlig vil det bli å bruke eget fett for å fylle det minste brystet mitt like “stort” som mitt større bryst. Jeg er overhodet ikke flau over å dele dette med flere tusenvis av mennesker her på bloggen, og det er faktisk veldig sykt å si ettersom dette er noe jeg har komplekser med den dag i dag.

Over til noe litt mer “spennende”, har jeg hatt litt av hvert å gjøre i dag. Jeg har blant annet satt opp innlegg jeg ønsker å dele med dere fremover. Dette er faktisk noe jeg har lagret på notater på iPhonen. Så fort jeg har skrevet om den ene tingen som jeg har notert ned, får det et kryss som sier CHECK. Det har faktisk funket. Finner jeg noen inspirerende bilder eller innlegg som andre har skrevet, skriver jeg det ned så fort jeg kan eller lagrer bilder for å kunne ta lignende selv. Derfor, mye av det dere har villet se på bloggen, har blitt skrevet ned her på notater. Så hvis dere har flere ønsker om ting jeg skal dele på bloggen, skriv så mye dere kommer på♥


Jeg har faktisk i sikkert over 1 år, hatt lyst til å klippe håret mitt i denne lengden. Men så liker man å ha langt hår også…


Genseren er forresten fra Urban.

Hva vil du se mer av på bloggen min?♥

34 kommentarer
    1. ååh, vi blogglesere kommer virkelig nærmere deg når du deler slikt med oss! det tror jeg både jeg, og alle andre, setter veldig pris på.
      det å ha komplekser med seg selv, er vell noe alle kjenner seg igjen på.
      du har fantastisk, fint langt hår, men forandring fryder? du kan jo prøve, hvis det blir for ille med kort hår finnes det alltids extencions, og det vekser jo fort ut igjen!

    2. du kledde kort hår, men seriøst du har virkelig helt sykt fin hår når det er langt og du kler det!
      kan du lage innlegg om klokkene dine og skoene dine?😂
      hvilken størrelse har du i buksene dine fra top shop?

    3. Det er bra at du deler, andre i samme situasjon setter så uendelig stor pris på å få bekreftet at de ikke er alene eller annerledes.
      og du kledde det korte håret, hvis du vil klippe det GO FOR IT. YOLO. assa serr det vokser jo 15cm i året og kommer kjapt tilbake. Man lever bare en gang.

    4. Elsker både langt og kort hår. Vurderer å klippe det kort jeg og, men tror nok jeg kommer til å angre..
      Men du kledde kort hår utrolig godt! Elsker det. Men så har du så fantastisk fint hår fra før av og. Du kler alt, rett og slett.

    5. Synst det er veldig bra at du går ut med sånne ting – du er en stor inspirasjon 🙂 Gleder meg til mange gode innlegg framover, sånn som alltid! Du er så ufattelig pen, Madeleine <3

    6. jeg synes virkelig dette var et fint innlegg! Du er den eneste bloggern jeg virkelig liker og det er mye fordi du er så naturlig som du er. Jeg synes at det og fylle i det ene brystet for å få de like er helt grei fiksing på kroppen og det kommer til å se naturlig ut. I motsetning til silikon da brystene som regel ser så unaturlig ut! Jeg er virkelig glad for at du delte dette med oss, og alle andre opperasjoner du har hatt. Virkelig forbilde for kjempe mange, inkludert meg selv! Og du er nydelig med både kort og langt hår, du kler alt!

    7. Jeg elsker virkelig bloggen din!! Du er veeeldig pen og ønsker vidioer med spørsmål og vidoer med annet på:) ønsket også mer av sminkevidioer og hva slaks sminke du bruker:):)

    8. ” Vi snakket derfor lenge som hva jeg ønsket å gjøre, og silikon ga jeg streng beskjed om at det ønsket jeg meg ikke.”
      Girl, Respect! Dette syns jeg er kjempekult, og konge at du står fram og sier. Ikke at silikon er noe galt, men du bidrar jo aktivt med å jobbe MOT dette presset ved å dele dette. Stor tommel opp til deg, og håper dette ordner seg slik du finner det best 🙂

    9. Jeg hadde også kjempe stor forskjell på brystene mine, men hadde så stor forskjell at det å bruke fett fra egen kropp ikke var et alternativ. Måtte derfor fylle på med silikon, da å redusere det andre brystet ville blitt for lite igjen. det skal sies at jeg er fornøyd og at de ser overraskende like ut idag.

    10. Altså, jeg elsker kort hår, syns det er skikkelig chic og classy. Jeg tror du så absolutt hadde kledd det, du har høye skinnben og skikkelig pent kjeve parti (om det gir mening?). Men jeg føler det lange håret er på en måte “signaturen” din. Også er det så i kontrast med stilen din, syns det er så kult! Anywayss, du kler nok begge deler så gjør hva du vil 🙂 🙂
      Forresten så ligner du utrolig på lily aldridge, dere kunne ha vært søstre.

    11. Oi. Jeg liker deg så godt når du deler sjel og kropp med oss som så gjerne skulle kjent deg. Du er en jente som lyser opp Moss. Du aner jo ikke hvem jeg er men når jeg har sett deg på Amfi eller lignende så smiler du alltid. Du er alltid så forbanna glad. Det smilet ditt er så deilig å se på. Stort og fint, igjen med sjela.
      Jeg ville egentlig bare si at du rocker. Samt at dette er kleint. Jævlig kleint.

    12. Si i fra om du klipper det da, madde 😛 jeg kjøper gjerne det du klipte av og lager extensions ut av det. lol – klem oz/anni

    13. Du hadde kledd kort hår utrolig godt! Siden du er ganske petite (håper ikke du tar dette feil) så kan det nesten virke som om du “drukner” i alt håret, men hvis du hadde klippet deg kort hadde ansiktsformen din kommet skikkelig fram! Bare min mening, men jeg synes du kler langt hår også, alt kler den smukke xx

    14. herregud, du hadde blitt skikkelig søt med den korte hår lengden. 🙂 ikke at du er det nå altså. for du er lekker uansett hårlengde!

    15. Jeg hadde akkurat samme kompleks som deg, oppdaget det i 6/7 klasse at puppene var ujevne og jeg fikk også høre akkurat det samme som deg ”puppene blir like når du blir større” Men det gjorde de aldri og etterhvert var det så forkjell at jeg kviet meg til og gå i bikini på stranden eller i løse topper hvor man kunne se bh’en. Jeg gikk også til lege og fikk dette bekreftet, og ble henvist til en plastikk kirurg for å diskutere mulighetene mine. Vi kom frem til at jeg kunne få dekket en bryst korrigering (brystløft, brystreduksjon og løft av brystvorte) dette er en operasjon som koster opp mot 80.000 kr. Man får et arr på det brystet man opererer, men jeg angrer ikke et sekund. Jeg har fått en helt ny livsgnist. Jeg er så glad for at jeg gjorde det, nå kan jeg gå i akkurat hvilket tøy jeg ønsker uten å være redd for at skjevheten syntes 🙂

    16. har du weheartit eller tumblr? hvis du har det, hva heter du?
      vil gjerne få noen sangtips, høre om dine sommerplaner/reiseplaner og kanskje hvordan huset ditt ser ut? 🙂

    17. Jeg var også plaget med dette i tenårene.. Det var skikkelig frustrerende. Nå har de vokst seg litt mer like, og det er jeg veldig glad for. Samtidig vil jeg alltid se en forskjell, og det er ikke noe kjekt! Håper du finner ut av noe som kan hjelpe deg på den måten du selv ønsker. Ha en fin kveld videre, flotte deg! <3

    18. Du må klippe håret ditt det hadde blitt så sinnsykt fint, er det ikke fint med litt forandring? Og det vokser jo ut igjen senere uansett.
      Jeg var veldig usikker på om jeg skulle klippe håret mitt ,litt lengre enn det ut viser på bilde, og jeg hadde ganske langt hår. Men jeg gjorde det og ble super fornøyd. Du burde!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg